קנדיל וחילו חיוביים לקורונה, שחקני בני סכנין סירבו להתאמן

הנגיף התפרץ בקבוצה והמשחק נגד מכבי חיפה, שאמור היה להיערך ביום ראשון, נדחה: "אין סיכוי שנתייצב בסגל חסר, לא יקרה לנו שוב מה שקרה נגד נתניה", אמרו עוד קודם לכן במועדון

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

פאניקה בבני סכנין. לאחר שבימים האחרונים נמצאו חיוביים לקורונה המאמן אלדד שביט והקשר בהג'ת בשיר, הבוקר (חמישי) אישרו במועדון כי גם השוער מחמוד קנדיל והבלם חסן חילו נדבקו בנגיף. לכן, דרשו בקבוצה לדחות את המשחק הקרוב נגד מכבי חיפה ובהוראת משרד הבריאות לא יתקיים ביום ראשון המפגש.

גם אימון הבוקר של הקבוצה שתוכנן להיערך היום, עוד לפני דחיית המשחק נגד הירוקים, בוטל לאחר סירוב השחקנים לעלות על הדשא. בכלל, מדובר בימים סוערים שעוברים על בני סכנין. זה החל בהידבקות של המאמן אלדד שביט בקורונה, המשיך בתבוסה הצורמת 7:0 למכבי נתניה וההצהרות של היו"ר מוחמד אבו יונס על התפטרותו ממנהלת הליגה וכעת כבר הפך להתפרצות הנגיף בקבוצה, כך שכל שחקני המועדון יעברו סבב בדיקות קורונה נוסף.

גורם בכיר בבני סכנין אמר הבוקר לספורט1: "אנשים לא מבינים שכל שחקן שנדבק, ייעדר לפחות שבועיים. אין ספק ששחקנים נוספים יימצאו חיוביים ולכן אין סיכוי שנתייצב למשחק נגד מכבי חיפה".

מחמוד קנדיל | מאור אלקסלסי

בסכנין הודיעו היום: "מחמוד קנדיל התאמן חלקית יחד עם הקבוצה בשבוע האחרון, הוא שהה באופן מלא בחדר ההלבשה והצטרף לשחקנים במשחק האחרון והיה אתם בחדר ההלבשה בנתניה, נסע ברכב פרטי עם שחקנים אשר שיחקו. קנדיל נמצא חיובי בנגיף הקורונה ןשחקנים ואנשי צוות נוספים מדווחים על תסמינים. גם חסן חילו שהשתתף במשחק נגד מכבי נתניה נמצא חיובי".

כאמור, החשש הגדול הוא בעקבות ההידבקות של חילו, ששיחק נגד נתניה ואף הורחק בכרטיס אדום. "חילו היה באינטרקציה עם השחקנים והצוות שלנו לאורך כל המשחק וגם עם כל האנשים שהיו באצטדיון, זה מאוד מסוכן", אמרו במועדון.

במנהלת הליגות לא אהבו את העובדה ששחקני סכנין עברו בדיקות קורונה פרטיות ולא על פי הנהלים ואף ידרשו מהקבוצה לערוך בדיקות מחדש דרך מגן דוד אדום. גורם במנהלת אמר: "בסכנין מכירים את הנהלים ויודעים מי רשאי לבצע בדיקות קורונה".

לאחר ההחלטה לדחות את המשחק נמסר: "מועדון בני סכנין מברך על ההחלטה לדחיית המשחק מול מ מכבי חיפה, כפי שדרך ארץ קדמה לתורה כך חוכמה ובריאות האדם קדמה לתקנה. טראומה צורבת עברה על המועדון ואותותיה טרם הרפו, אף על פי כן המועדון יעשה ככל שניתן על מנת ליטול את עצמו במהרה מתוך נסיבות אלו אשר באו והונחתו עליו".

יונס מלדה, חסן חילו | דני מרון

בנושא אחר, עוד לפני השבוע האחרון קיוו בקבוצה להתחזק בחלוץ הפועל רעננה כארם ארשיד, שכבר סיכם את תנאיו בקבוצה, אך בשלב זה הקבוצה מהשרון מערימה קשיים בעסקה וכלל לא בטוחה כי היא מוכנה לשחרר את החלוץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי