קשיים בהעברת גוטליב בבקרה, קרע בשריר הארבע ראשי לליידנר

אדי גוטליב
אדי גוטליב | דני מרון

האדומים טרם הצליחו להשלים את רישום הבלם, המגן השמאלי ייעדר מספר שבועות. וגם: לבראון יוצע פיצוי תמורת עזיבה, הקושי להתחזק בחלוץ והפסד 2:1 למכבי נתניה במשחק אימון

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ערכה אתמול (רביעי) טקס הרמת כוסית לכבוד ראש השנה, באירוע שבמועדון טוענים שהצליח ללכד את הקבוצה לאחר פתיחת עונה רעה מאוד בליגת העל, עם שני הפסדים להפועל כפר סבא ולמ.ס אשדוד.

יתרה מכך, בהפועל תל אביב מספרים ששיחות שערכו בימים האחרונים משה סיני וניר קלינגר עם השחקנים הצליחו להרים את המורל וחיזקו את הביטחון לקראת המשחק נגד הפועל חיפה בשבת הבאה (26.9, 18:00 בשידור ישיר בספורט3).

עם זאת, בשורה רעה שקיבלו היום במועדון היא בקשר לפציעתו של דורון ליידנר. המגן השמאלי הצעיר סובל מקרע גדול בשריר הארבע ראשי, כך התברר מתוצאות הבדיקה שערך. השחקן לא סובל מפגיעה ברצועות, והוא ייעדר מספר שבועות.

דורון ליידנר | אודי ציטיאט

במקביל, נמשכים המאמצים בניסיון לצרף חלוץ. סוכני שחקנים רבים מציפים את המועדון עם רשימת שמות של חלוצים וקשרים, זרים וישראלים, אולם נכון לעכשיו למועדון אין את התקציב הדרוש לשם כך.

בסביבת הפועל תל אביב אף מוסיפים כי בשלב זה אין את הכסף הנחוץ כדי לחזק את הסגל וכי גם הבלם אדי גוטליב, שחתם בשבוע שעבר ושב לקדנציה שנייה במועדון בחוזה לשנה, טרם עבר בבקרה התקציבית כשהמטרה היא להשלים את רישומו עד המשחק בשבוע הבא. כל עוד גוטליב מחוץ להרכב, מתוכנן הבלם רז שלמה לפתוח במקום מור נעמן ובחוד עשוי לשחק רועי זיקרי.

בנושא המשך מחאת האוהדים נגד הבעלים, האחים איציק ושרון ניסנוב, הובהר לראשי המחאה כי פקחים ואנשים האחרים על אכיפת הסגר במדינה החל ממחר בצהרים, יחלקו דוחות לכול מי שיגיעו למחאה במתחם חודורוב או ליד הבתים של בעלי המועדון. בשבוע הבא תתקיים פגישה עם קשר הפנמי עומאר בראון ויוצע לו פיצוי כספי מסוים כדי שיעזוב ובמקומו יגיע רכש זר אחר.

בתוך כך, הבוקר נערך משחק אימון נגד מכבי נתניה ובו נחלה הקבוצה הפסד נוסף. שחר הירש הבקיע את השער היחיד של האדומים בהפסד 2:1, כששערי הניצחון של נתניה נכבשו מרגלי יונס מלדה וקווין פרייטר.

עומאר בראון. פרידה מהירה | הפועל תל אביב, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי