גיא חדידה ממכבי פתח תקווה אובחן כחיובי לקורונה

גיא חדידה | דני מרון

השחקן ששותף בניצחון על כפ"ס, נדבק בנגיף. בעקבות כך, כל השחקנים נדרשו להגיע למתחם האימונים על מנת לעבור בדיקות. ארד בר עבר צילום אולטרסאונד נוסף

(גודל טקסט)

נגיף הקורונה ממשיך לפקוד את הכדורגל הישראלי והפעם תורה של מכבי פתח תקווה: לספורט1 נודע כי הקשר והקפטן גיא חדידה אובחן כחולה קורונה ביממה האחרונה. בעקבות כך, כל שחקני מכבי פתח תקווה נדרשו להגיע הבוקר למתחם האימונים על מנת לעבור בדיקות קורונה. חדידה שותף במשחק הניצחון ביום שבת על הפועל כפר סבא והוחלף לאחר שלא חש בטוב, כאשר כעבור כמה ימים ולמעשה היום בבוקר הגיעו תוצאות הבדיקה והוא נמצא חיובי לנגיף.

עוד קודם לכן, ערכו בקבוצה את הרמת הכוסית המסורתית לראש השנה, כאשר שחקני הקבוצה זכו לשוברים בשווי 400 שקלים כשי לחג. "אני לא מסתנוור מהמיקום שלכם בראש השנה, אני רוצה לראות את המיקום הזה בפסח. הבאנו שחקנים ונביא עוד. אנחנו מקווים שהבאנו שחקנים שמתאימים לנו חברתית ומקצועית", אמר היו"ר אבי לוזון לשחקנים.

בפתח תקווה אף בחרו באחד האוהדים שידבר עם השחקנים והאחרון אמר להם: "אני מקווה שלא נרים את האף יותר מדי. המטרה היא קודם כל להילחם ולהישאר בליגה ואחר כך כל השאר הוא בונוס".

הקשר ארד בר, ערך אמש צילום אולטרסאונד נוסף על-מנת לאבחן את דרך הטיפול בפציעה הטורדנית שמציקה לו, כאשר לאחר הקושי לפענח את הכאבים בשריר האחורי ובגב, הפעם הצילום התמקד באיזור האגן.

ארד בר | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי