סטטוס קוו גם במשחק אימון: 1:2 למכבי נתניה על הפועל תל אביב

מלדה שוב כבש, פרייטר הבקיע את השער השני לזכות הקבוצה של אטוולד, שבחן את נג'אר וחזוט ושחרר את האחרון בתום ההתמודדות. האדומים נהנו משער יחיד של הירש. אלמוג כהן עשוי להיות כשיר למכבי תל אביב

(גודל טקסט)

מכבי נתניה ניצלה הבוקר (חמישי) את העובדה שמשחקה הבא במסגרת הליגה יהיה רק בסוף השבוע הבא נגד מכבי תל אביב (שבת, 26.9, 21:00), לטובת משחק אימון נגד הפועל תל אביב שמטרתו העיקרית הייתה להתרשם משלושת הנבחנים בקבוצה: פאדי נג'אר, אוהד חזוט ובן אז'ובל.

בעוד החלוץ בן אז'ובל נפצע אתמול באימון וצערו לא נטל חלק במשחק, שני האחרים פתחו בהרכב והיו שותפים לניצחון 1:2 על האדומים, כך שהקבוצה המשיכה במומנטום החיובי אחרי ה-0:7 על בני סכנין. עם זאת, בתום המשחק נתניה הודיעה לחזוט כי הוא משוחרר מאימוני הקבוצה. יונס מלאדה אמנם לא כבש רביעייה, אבל היה הראשון לכבוש ואת השער השני כבש קוואן פרייטר. לזכות הפועל ת"א כבש שחר הירש.

עומרי אלטמן
עומרי אלטמן | נוי אורן

כעת יזכו שחקני מכבי נתניה לשלושה ימי חופש שניתנו להם על ידי המאמן ריימונד אטוולד וביום שני הם יחזרו לאימונים לקראת המשחק מול האלופה. בקבוצה מאמינים כי הקפטן אלמוג כהן, אשר סבל מכאבים זכר למשחק מול הפועל באר שבע, ישוב לאימונים ויהיה כשיר.

הרכב מכבי נתניה: רז כרמי, כארם ג'אבר, יובל שדה, פאדי נג'אר, רותם קלר, אוהד חזוט, איילון ירושלמי, ירין שרעבי, רוי קורין, קוואן פרייטר, רון אשכנזי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי