במכבי ת"א נרגעו: כל בדיקות הקורונה חזרו שליליות

האלופה נושמת לרווחה: אחרי שדן גלזר התגלה כחיובי לקורונה, השחקנים והצוות לא נדבקו. אין כוונה למכור את אחד מכוכבי הקבוצה לפחות עד חלון ההעברות בינואר

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

יממה לאחר שדן גלזר נמצא חיובי לקורונה, במכבי תל אביב זימנו אתמול (חמישי) את כל שחקני הקבוצה לסבב בדיקות קורונה – והיום האלופה קיבלה בשורה מצוינת, כאשר כל השחקנים והצוות יצאו שליליים לנגיף.

הבדיקה נערכה ללא כל קשר לבדיקות שייערכו גם ביום ראשון כחלק ממתווה אופ"א לקראת משחק פלייאוף ליגת האלופות ביום שלישי באצטדיון בלומפילד נגד רד בול זלצבורג.

כידוע, החשש במכבי תל אביב היה קיים עוד לפני הבדיקה שעבר גלזר. הקשר אמנם אסימפטומטי, אולם אחיו הצעיר, תמיר שהושאל להפועל חדרה, נדבק בקורונה והשניים נפגשו בימים האחרונים, כמו גם האח הצעיר עמית, שגם הוא בסגל מכבי תל אביב ודווקא נמצא שלילי בבדיקתו האחרונה.

דן גלזר, עמית גלזר | האתר הרשמי של מכבי תל אביב

במועדון שיבחו את ההחלטה לערוך לגלזר בדיקה נוספת, באמונה שכך נמנעה הדבקה במונית במועדון. מובן מאליו שכעת דן גלזר לא יהיה חלק ממסגרת הקבוצה והוא יחמיץ את המשחק נגד זלצבורג אם לא יימצא שלילי בבדיקה שיעבור ביום ראשון יחד עם כל הקבוצה.

בצד המקצועי, לאחר הבטחת שלב בתים אירופי הבהירו במכבי תל אביב כי אין בכוונתם למכור לפחות עד החלון של ינואר את אחד מבין שחקני מרכז השדה, דן גלזר או דור פרץ וגם לא את יונתן כהן שזוכה לביקוש גם כן מרחבי אירופה. מכבי תל אביב קבעה כי גם אם יגיעו הצעות על אחד מהם, הן יצטרכו להיות בגובה שלושה מיליון יורו.

ללא כל קשר כמובן לאפשרות ששחקנים יעזבו, במכבי תל אביב מצפים כי שחקן רכש זר אחד או שניים ינחתו בישראל בימים הקרובים, ובכול מקרה אם יגיעו לא ישותפו נגד זלצבורג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי