ביקוש בליגת העל ועומס בסגל: גאנם או קלטינס יעזבו את באר שבע?

קייס גאנם
קייס גאנם | דני מרון

אם הקבוצה תעבור את הסיבוב השלישי ותעפיל לפלייאוף הליגה האירופית, צפויים שינויים. הפועל חיפה וסכנין פנו לחלוץ, הקשר לא יתקשה למצוא קבוצה לאחר שגם בית"ר ירושלים התעניינה לגביו

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תדון בשחרורים של שחקנים רק לאחר סיבוב המוקדמות השלישי בליגה האירופית, זאת ההחלטה שהתקבלה במועדון לאור העומס הצפוי בסגל. כפי שפרסמנו, במועדון קיבלו החלטה לסגור את הסגל, אבל העפלה לשלב הפלייאוף עשויה להוביל לצירוף שחקן

העובדה שג'ונתן אגודלו ואנתוני וארן כבשו אתמול באלבניה נגד לאצ'י והרצון להביא למצב שבו איתמר שבירו מקבל כמה שיותר דקות, עשויות להוביל להחלטה להשאיל את קייס גאנם, כשהפועל חיפה וסכנין כבר פנו לגביו בניסיון לצרפו בהשאלה. השחקן עדיין לא חתם על מתווה הקיצוץ החדש, אבל ההחלטה אינה קשורה רק לעניין הזה.

מקצועית, לבאר שבע יש עומס בסגל והדחה באירופה תוביל לשחרור שחקן או שניים. כפי שפרסמנו, נאור סבג הוא השחקן היחיד שעשויים לדון באפשרות להשאילו, כששלוש קבוצות (הפועל תל אביב, קריית שמונה והפועל חיפה) הביעו עניין בשחקן.

קייס גאנם מול בן ביטון | דני מרון

בשלב זה, הפועל באר שבע בונה על מרואן קבהא כשחקן שמתחרה באופן קבוע על עמדת הקשר האחורי. אתמול קבהא גילה שוב יכולת טובה והצטרפותם של מרסלו מלי ומריאנו בריירו עדיין לא משנה את התוכניות לגביו.

יחד עם זאת, דוד קלטינס פתח אתמול על הספסל ולא ברור האם יישאר עד סוף החלון. בית"ר ירושלים כבר הביעה עניין לגביו אם יעזוב. גל לוי כבר קרע את הרצועה הצולבת, אך גם בלעדיו לבאר שבע יש תחרות גדולה על העמדה הזאת. גם איליי מדמון צפוי לקבל דקות משמעותיות העונה.

דוד קלטינס, דולב חזיזה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי