רשמי: מתאסיניו חתם לחמש שנים בבית"ר ירושלים

מתאסיניו | בית"ר ירושלים

הברזילאי בן ה-22, שגדל באמריקה מיניירו ושיחק בנבחרות הצעירות של הסלסאו, נרכש בסכום של 750 אלף דולר וינחת בארץ בקרוב, שמו של קלטינס עלה על הפרק. חוגג הודיע: החלטתי לבטל את הקנס

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

רגע לפני השנה החדשה בית"ר ירושלים הודיעה על החתמתו של הקשר הברזילאי מתיאוסיניו. הברזילאי בן ה-22, חתם לחמש עונות בקבוצה ויצטרף אליה בקרוב. מתיאוסיניו שיחק כל הקריירה באמריקה מיניירו (במדיה כבש 15 שערים ב-133 הופעות) ורשם גם הופעות בנבחרות ברזיל הצעירות.

אגב בית"ר ירושלים שילמה עבור הקשר כ-750 אלף דולר, שיגיעו לקבוצה מליגת המשנה בברזיל בפריסת תשלומים. "אנחנו מאמינים שהוא יתפתח". סיפר גורם במועדון. "הוא שחקן צעיר ומוכשר שאנחנו מתכוונים להשקיע בו".

לאחר החתימה של הברזילאי אישר הבעלים משה חוגג כי החליט לבטל את הקנס לשחקנים שהוטל עליהם לאחר ההפסד לטאוטה האלבנית במסגרת סיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית: "בפרוס עלינו השנה החדשה החלטתי להשאיר את האנרגיות הרעות מאחור בכל ההיבטים, אני מבטל את הקנס לשחקנים, מסתכל קדימה ומתרגש מהעתיד".

בנושא אחר, הבוקר (שישי) דיווחנו כי שחקן נוסף שמועמד לבירה הוא דוד קלטינס. בית"ר כעת תוכל להחתים חלוץ זר במקום אנטואן קוטנה, מה שאומר שבשל הגבלת הזרים היא לא תחתים קשר זר. קלטינס עצמו עשוי לעזוב את באר שבע אחרי עונה אחת, בעיקר לאור העובדה שצירפה את מרסלו מלי ומריאנו באריירו יחד עם הרצון של המאמן יוסי אבוקסיס לתת את המפתחות למרואן קבהא במרכז השדה. בנוסף גם איליי מדמון בן ה-17 אמור לקבל דקות משחק משמעותיות יותר בבירת הנגב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי