מכבי חיפה ללודוגורץ: לא מוכנים לשלם דמי העברה על טוואטחה

טוואטחה. בכל זאת ילבש צהוב?
טוואטחה | צילום: ערן לוף

המועדון מהכרמל שלח מסר לאלופת בולגריה ומצפה שגם המגן השמאלי ילחץ על ראשי המועדון לשחררו בחינם. גם על דוניו אין כוונה לשלם, גורם ציין כי יש הבנות לגבי שכרו של החלוץ הגנאי

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אחרי הניצחון 1:2 על קייראט ביום חמישי וההעפלה לסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית, שחקני מכבי חיפה זכו אתמול (שישי) למנוחה בערב החג וכעת מתחילים בהכנות לקראת המשחק בחוץ מול רוסטוב הרוסית ביום חמישי במסגרת השלב הבא. הירוקים יטוסו לרוסיה כבר ביום שלישי, ועוד קודם לכן יעברו כמובן בדיקות קורונה על פי הנהלים של אופ"א.

במועדון, ובעיקר המאמן ברק בכר, מבינים שלמרות ההצלחה עד כה בליגה ובליגה האירופית, צריך להמשיך להתחזק וכידוע, הרצון הוא לצרף את טאלב טוואטחה וגודסוואי דוניו מנורשלנד. מכבי חיפה הבהירה ללודוגורץ כי אינה מוכנה לשלם דמי העברה על טוואחה, והקבוצה מצפה כי המגן השמאלי ילחץ על ראשי המועודן הבולגרי שישחררו אותו.

גם לגבי דוניו הגנאי אין כוונה לשלם דמי העברה ורוצים לצרפו בחינם, כאשר גורמים המעורים בעסקה ציינו כי ישנן הבנות לגבי שכרו. "יש כוונה להתחזק, אבל יש מגבלות תקציביות ונפעל על פי המתווה של משרד האוצר", אמר גורם בקבוצה מהכרמל.

גודסוויי דוניו | TF-Images/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי