אז'ובל יעבור אולטרסאונד, מכבי נתניה עשויה להחתימו בכל זאת

דולב אזולאי, בן אז'ובל
דולב אזולאי, בן אז'ובל | אודי ציטיאט

היהלומים העלו הילוך והחלוץ עשוי לחתום אם פציעתו לא תתברר כחמורה. הערכה: הפועל ת"א תאיץ את המגעים על מלמד. ואן דר קאפ אישר את ההתעניינות: "כמה היא רצינית? עדיף לשאול את הסוכן"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

במכבי נתניה ניצלו את סוף השבוע האחרון על מנת להעניק מספר ימי מנוחה לשחקנים, שצפויים לחזור לאימונים מחר (שני) ולפתוח את ההכנות לקראת המשחק מול האלופה מכבי תל אביב במחזור השלישי.

בן אז'ובל, שנבחן בחודש האחרון בקבוצה, נפצע בשריר האחורי ונעדר ממשחק האימון מול הפועל תל אביב. החלוץ צפוי לעבור מחר צילום אולטרסאונד על מנת לשלול פגיעה חמורה – קרע או מתיחה – בשריר הפגוע.

למרות שכאמור לא נטל חלק במשחק האימון, נראה בימים האחרונים שאם לא מדובר בפציעה חמורה, הנטייה של היהלומים היא כן להחתימו, כאשר יש לציין שבנתניה מתייחסים אליו כשחקן סגל לכל דבר, כולל בהפנייה לצילום.

אלמוג כהן, בן אז'ובל
בן אז'ובל מול אלמוג כהן | אודי ציטיאט

בסוף השבוע האחרון, פורסם בתקשורת ההולנדית על התעניינותה של הקבוצה בבלם בן ה-21 של קמבור מהליגה השנייה, קיליאן ואן דר קאפ, אשר שיחק במדי קבוצתו עשר פעמים בעונה שעברה.

ביום שישי האחרון התבטא הבלם, שחזר לפעילות והחלים מפציעה בשריר ההמסטרינג, בנושא ואישר את ההתעניינות: "אכן יש התעניינות. כמה היא רצינית? עדיף לשאול את הסוכן שלי. אני לא מתעסק בזה, אלא מתרכז בקבוצה הנוכחית שלי". 

וממי שיצטרף, למי שעוזב: פחות מחודש לסגירת חלון ההעברות בישראל, החלוץ גיא מלמד עדיין לא מצא קבוצה שתקלוט אותו, כאשר נראה שחזרה לסגל של נתניה, לפחות בשלב זה נראית אבודה. ההערכה היא שהפועל ת"א, שחושקת בשחקן, תגביר את המאמצים לצרפו בתקופה הקרובה, זאת לאור מצוקתה בחלק ההתקפי. נכון לרגע זה, לא הונחה הצעה רשמית מצד האדומים.

קיליאן ואן דר קאפ | Erwin Otten/Soccrates/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי