בלאגן במכבי ת"א: 6 שחקנים ו-7 אנשי צוות נדבקו בקורונה

שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים | אריאל שלום

יומיים בלבד לפני זלצבורג, התקבלו בשורות רעות, בין החולים: יונתן כהן, דור פרץ, סבוריט, בלקמן ריקן ודניאל פרץ. האוסטרים בתגובה לספורט1: "מבחינתנו שום דבר לא השתנה". מסתמן: המשחק מול נתניה יידחה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

שלושה ימים אחרי שדן גלזר התבשר כי נדבק בנגיף קורונה, מכבי תל אביב קיבלה הערב (ראשון) בשורות רעות במיוחד. הקבוצה ערכה בדיקות קורונה לקראת המשחק מול זלצבורג ביום שלישי בבלומפילד במסגרת פלייאוף מוקדמות ליגת האלופות – ותוצאותיה הכריזו כי שישה שחקנים ושבעה אנשי צוות חיוביים לנגיף.

השחקנים הנדבקים הם יונתן כהן, דור פרץ, אבי ריקן, ניק בלקמן, אנריק סבוריט ודניאל פרץ, כאשר שניים מהם סובלים מתסמינים. בצוות המקצועי מדובר בשני האפסנאים כולל איתי שלייפר, שלושה פיזיוטרפיסטים, הרופא הבכיר של הקבוצה וברק יצחקי.

לא ברור כרגע מה יעלה בגורל המשחק מול זלצבורג וממתינים להחלטה של אופ"א. נכון לרגע זה, הוא אמור להתקיים. אלופת אוסטריה אמורה לנחות מחר ב-15:00 בארץ וגם היא מחכה לתשובה מההתאחדות האירופית. ללא קשר להחלטתה של אופ"א מסתמן כי בדומה לבני סכנין והפועל חדרה, המשחק הקרוב של מכבי תל אביב נגד מכבי נתניה ביום שבת יידחה.

מאוחר יותר הודיעו הצהובים כי בהמשך לשיחות שהתנהלו בין נציגי הקבוצה, ההתאחדות לכדורגל לנציג משרד הבריאות פרופסור איתמר גרוטו קיבל המועדון אישור הערב להמשיך להתכונן למשחק ביום שלישי בהתאם לפרוטוקול אופ"א. הקבוצה תיבדק שוב מחר כמו גם ביום המשחק. בנוסף לכך, בעקבות העבודה שמספר אנשי צוות (שאינם מהצוות המקצועי) אובחנו כחולים, בבוקר עשויים עובדים נוספים לעבור בדיקת קורונה וזאת עקב תסמינים שהתפתחו בשעות האחרונות.

ומה לגבי זלצבורג? גורם במועדון התייחס להדבקה ההומנית של מכבי ת"א ונכון להיום כלל לא עולה האפשרות לדחות את המשחק: "המועדון הודיע לנו על המצב, מקווים שכולים יהיו בריאים בקרוב. מבחינתנו שום דבר לא השתנה בהכנה לקראת המשחק. צריכים להישאר מרוכזים".

דן גלזר, שמאז המשחק נגד דינמו ברסט ביום רביעי לא פגש את חבריו בידיעה שהוא יעבור בדיקת קורונה נוספת, בה נמצא חיובי כאמור, והמאמן גאורגיוס דוניס כבר החל להיערך לכך שייאלץ להסתדר ללא הקשר האחורי שלו – אך כעת כל הסיפור משתנה.

דן גלזר | אריאל שלום

בנושא אחר, לאחר הראיון שהעניק אתמול דוניס ביוון ובו אמר כי לקבוצה בשלב זה יש רק זר אחד מתוך שישה, אנריק סבוריט – מכך משתמע שאורוש ניקוליץ' ואדוארדו גררו לא בתוכניות – ישנה ציפייה רבה להנחתת שחקני רכש בקרוב. למעשה, הדד-ליין של מכבי תל אביב לרישום שחקנים לשלב הבתים הוא ב-6 באוקטובר בחצות ובקרוב יעמלו על רכש.

אנריק סבוריט | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי