גוטליב יעבור בבקרה ויערוך בכורה מחודשת נגד הפועל חיפה

אחמד עאבד עם אדי גוטליב
אחמד עאבד עם אדי גוטליב | מאור אלקסלסי

הפועל תל אביב תשלים השבוע את רישומו של הבלם, שצפוי לפתוח במרכז ההגנה של קלינגר ביום שבת בסמי עופר (החל מ-17:45, ישיר בספורט3). נמשכות השיחות עם מלמד, אזולאי ואיינבינדר

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב מתכוננת במרץ לקראת המשחק בשבת נגד הפועל חיפה (החל מ-17:45, ישיר בספורט3), באמונה שלמה ששם יצליחו ניר קלינגר ושחקניו לשוב עם נקודות ראשונות העונה אחרי הפסדים להפועל כפר סבא ולמ.ס אשדוד.

במועדון אמנם זוכרים היטב את ההפסדים הצורבים להפועל חיפה רק לפני כשלושה חודשים בפלייאוף העליון, 3:0 במחזור סיום העונה ו-0:4 בתחילת החזרה מ"פגרת הקורונה", שהתווספו לשני הפסדים 1:0 ו-3:0 במהלך בעונה הסדירה, אולם מאמינים כי תוצאות אלה ידרבנו את השחקנים ובתקווה אולי יביאו את השינוי.

אדי גוטליב, בלם הרכש ששב לקדנציה שנייה, מתוכנן לעבור השבוע בבקרה התקציבית והמשמעות היא שהוא צפוי לערוך את הופעת הבכורה בשבת, בעוד המגן השמאלי דורון ליידנר שנפצע בברכו במשחק קבוצת הנוער נגד רמת השרון עשוי לשוב אחרי פגרת הנבחרות בחודש הבא.

כפי שפרסמנו, בהפועל תל אביב פועלים לצירוף חלוץ או קשר התקפי ובימים האחרונים מתנהלות שיחות עם מספר מועמדים עליהם פרסמנו, כשבראשם גיא מלמד, שלומי אזולאי ונבדקת גם אפשרות לצרף את דן איינביננדר.

שלומי אזולאי | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי