בבאר שבע מאשרים: סכנין והפועל חיפה פנו רשמית לגבי גאנם

יונתן כהן, קייס גאנם | דני מרון

כפי שפורסם לראשונה בספורט1, שתי הקבוצות פנו לחלוץ שעשוי לסיים את דרכו בבירת הנגב. הקבוצה של סילבס פייבוריטית במאבק: "בטוחים שב"ש תבוא לקראתנו". גם קלטינס, ספורי וסבג עשויים לעזוב

(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע אישרו היום (שני) כי בני סכנין והפועל חיפה פנו לגבי קייס גאנם. כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1 ביום שישי, גאנם נמצא בדרכו החוצה לאחר שלא חתם על ההסכם עם המועדון, אך בכל מקרה – בבאר שבע בונים על ג'ונתן אגודלו, איתמר שבירו ואנתוני וארן. דוד קלטינס עשוי אף הוא לעזוב את הקבוצה.

גורם בהפועל חיפה אמר: "בשל היחסים הטובים בין המועדונים בשנים האחרונות, אנחנו בטוחים שבאר שבע תבוא לקראתנו ותאפשר לנו להשאיל אותו בחינם. שכרו לא יהווה מכשול". כאמור גם בסכנין מעוניינים בשירותיו, אך יתקשו לשלם את שכרו.

בסביבתו של גאנם לא פוסלים מעבר לקבוצה אחרת, אך מדגישים כי במקרה כזה הוא לא יוותר על שכרו במועדון. באר שבע קיצצה כעשרה אחוזים מהחוזה שלו עד שתמצא נוסחה מתאימה, אך נראה כי לאור העומס בעמדת החלוץ הם יאפשרו לו לעבור בסופו של דבר. במועדון הדגישו כי כל ההחלטות יתקבלו רק לאחר המשחק מול מאת'רוול ביום חמישי.

קייס גאנם
קייס גאנם | הפועל באר שבע, רשמי

נאור סבג טרם קיבל אישור לעזוב, אך הוא מבוקש במספר קבוצות בליגת העל – בין היתר בהפועל תל אביב, קריית שמונה וגם בהפועל חיפה. האדומים מעוניינים גם ברמזי ספורי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי