באסל שעבאן מק"ש נמצא חיובי לקורונה, המשחק מול בית"ר נדחה

שחקני קריית שמונה | דני מרון

בהתאם להוראות משרד הבריאות, השחקנים ואנשי הצוות של הצפוניים יעברו בדיקות באופן מיידי. לאחר תוצאותיהן תתקבל החלטה על מועד חלופי

(גודל טקסט)

אפקט הדומינו בליגת העל נמשך: שעות ספורות לפני קיום המשחק בין בית"ר ירושלים לקריית שמונה, הודיעה היום (שני) מנהלת הליגות על דחיית המשחק, בעקבות בדיקת קורונה של שחקן קריית שמונה, באסל שעבאן, שחזרה עם תוצאה חיובית.

על פי הודעת המנהלת: "בהתאם למתווה משרד הבריאות לקיום משחקי הליגות המקצועניות, על קבוצה בה התגלה מקרה חיובי, לבצע בדיקות, אשר בהתאם לתוצאותיהן יקבל משרד הבריאות החלטה על המשך סטטוס פעילות הקבוצה".

"בהתאם לכך נאלץ משרד הבריאות להודיע על דחיית המשחק אשר תוכנן להיערך הערב מול קבוצת בית"ר ירושלים במסגרת המחזור השלישי של ליגת הבורסה לניירות ערך. שחקני ואנשי הצוות של הפועל קריית שמונה יעברו בדיקות באופן מיידי ובהתאם לתוצאותיהן תתקבל החלטה על מועד חדש לקיום המשחק".

קובי רפואה | מאור אלקסלסי

מקריית שמונה נמסר: "ביום שבת האחרון עדכן השחקן, באסל שעאבן, את רופא המועדון כי אינו חש בטוב. השחקן קיבל הנחייה לעשות באופן מיידי בדיקת קורונה ועד שלא יתבררו תוצאותיה, הוא מתבקש להישאר בבידוד ולא להגיע לאימוני הקבוצה. היום בשעות הצהריים, בזמן שהיית הקבוצה בבית מלון במרכז הארץ, כהכנה למשחק (כמובן ללא השחקן באסל שעאבן) התברר כי הבדיקה אותה ערך השחקן התגלתה כחיובית. הדבר נמסר כאמור למנהלת הליגה שעכדנה לאחר בירור על דחיית המשחק. הקבוצה על כל שחקניה, צוות מקצועי ומנהליה יעברו באופן מיידי, בדיקות קורונה ותמתין להנחיות משרד הבריאות ומנהלת הליגה".

יש לציין כי זהו המשחק השני ברציפות של בית"ר ירושלים שנדחה ברגע האחרון. כזכור גם המפגש בין הפועל חדרה עבר למועד אחר לאחר שהתברר שכל אנשי הצוות המקצועי של הקבוצה מהשרון חיוביים לקורונה. לכן הבכורה המחודשת של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה תתקיים במועד אחר.

מבית"ר ירושלים נמסר לאחר הודעת המנהלת: "לאחר ההודעה על ביטול המשחק החליט הצוות המקצועי על אימון ערב שייערך בבית וגן. אנו מאחלים לאנשי קרית שמונה רפואה שלמה ובשורות טובות".

שי ברדה וסלובודאן דראפיץ' | בית"ר ירושלים, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי