הצלחה בבדיקות הקורונה תקדם את שחרור גאנם, ספורי וקלטינס

קייס גאנם ולואי טאהא מאוכזבים | אודי ציטיאט

בהפועל ב"ש רוצים לבדוק שהתוצאות שליליות לפני שיאשרו לשחקנים לעזוב. הפועל חיפה מוכנה לממן את רוב שכרו של החלוץ, הפועל ת"א פנתה לקשר. באריירו וקבהא תורגלו, קלטינס או מלי יישבו ביציע נגד מאת'רוול

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

יומיים לפני המשחק מול מאת'רוול הסקוטית, שחקני הפועל באר שבע הגיעו היום (שלישי) למתחם האימונים כדי לעבור בדיקת קורונה. עד כה אף אחד מהשחקנים לא דיווח על תסמינים, ואכן, כל שחקני הקבוצה, הנהלת הקבוצה והצוות המקצועי נמצאו שליליים בבדיקות שהתקיימו לפי פרוטוקול אופ"א.

אבל יש גם סיפור אחר שמתנהל מאחורי הקלעים: כפי שפורסם לראשונה בספורט1, במועדון מתכננים להדיח שחקנים בכירים מהסגל, כשהפועל חיפה שמוכנה לשלם את רוב שכרו ובני סכנין כבר פנו לקייס גאנם ונראה שהוא יישב ביציע, בעוד שרמזי ספורי זוכה לגישושים מהפועל תל אביב ודוד קלטינס עשוי גם הוא להישאר מחוץ לסגל.

כל השלושה, אגב, לא תורגלו אפילו לסירוגין באימון אתמול וזאת למרות שהמאמן שינה מדי פעם את ההרכב לאור מנוחה שקיבל אלטון אקולטסה. מי שכן תורגלו הם מריאנו בריירו וג'ונתן אגודלו, כשאיתמר שבירו ותומר יוספי עשויים לפתוח על הספסל.

שיר צדק, מרואן קבהא, דוד קלטינס | דני מרון

ובחזרה לגאנם, ספורי וקלטינס. מה יוביל לשחרורם? ובכן, בבאר שבע עלה חשש מבדיקות הקורונה שייערכו היום ואם כל השחקנים יעמדו לרשות אבוקסיס, חלק מהשחקנים יעזוב כבר אחרי המשחק. באריירו יפתח לצד מרואן קבהא וז'וסוואה, כשאבוקסיס יחליט את מי הוא רוצה בסגל – את הקשר מרסלו מלי או את קלטינס, שרק אחד מהם צפוי להתלבש נגד מאת'רוול.

"אם נעבור את הסקוטים, יש סיכוי סביר להעפיל לשלב הבתים", אמרו שחקנים בקבוצה. "נכון שאסור לחשוב רחוק מדי, אבל השנים האחרונות של המועדון באירופה הוכיחו שכדאי לכוון גבוה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי