בק"ש אופטימיים: אף שחקן לא התלונן על תסמינים

במועדון הצפוני מחכים לתוצאות בדיקות הקורונה לאחר ששעבאן אובחן כחיובי ומקווים שכולם יימצאו שליליים כמובן. אם כך יהיה, הקבוצה תחזור מייד לאימונים ותבקש לקיים את המשחק הדחוי נגד בית"ר כבר בימים הקרובים

(גודל טקסט)

בהפועל קריית שמונה קיבלו אתמול (שני) ברגשות מעורבים את החלטת מנהלת הליגה לדחות את המשחק נגד בית"ר ירושלים בטדי. הקבוצה הצפונית כבר הייתה בבית המלון לפני ההגעה לאצטדיון טדי כשהגיעה תוצאת בדיקת הקורונה של השחקן באסל שעבאן שאובחן כחיובי.

שעבאן למעשה סיים את גיל הנוער ונחשב לשחקן הסגל הרחב במועדון. כבר ביום חמישי הוא התלונן על תסמינים. רופא הקבוצה הבהיר מייד כי השחקן לא יגיע יותר לאימוני הקבוצה ושעבאן כאמור נשלח לבדיקת קורונה. באופן בהול, מייד לאחר שהתקבלו התוצאות של שעבאן, עברו שאר השחקנים והצוות המקצועי בדיקות קורונה ובקבוצה ישנה אופטימיות כי שאר השחקנים יהיו שליליים שכן אף אחד לא התלונן על תסמינים.

אם אכן כל תוצאות הבדיקות יהיו שליליות, במועדון יחזרו לשגרת אימונים ויבקשו לקיים את המשחק נגד בית"ר ירושלים בימים הקרובים.

קובי רפואה. בקבוצה מקווים לחזור מייד לשגרת אימונים | דני מרון

במקביל במועדון עוד רוצים להתחזק בשחקן מרכז שדה נוסף כאשר סאקו טורה ממכבי חיפה נותר המועמד המועדף על הצוות המקצועי. אולם, בשלב זה הירוקים לא אישרו לשחקן להגיע בהשאלה. בק"ש מקווים שהעניין יסתדר עד סוף השבוע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי