תסכול בבית"ר ירושלים: "המצב גובל באבסורד. לא נשחק מעל חודש"

שחקני בית"ר ירושלים | בית"ר ירושלים, רשמי

במועדון מקווים שהמנהלת תמצא פתרון כדי שהמפגש נגד ק"ש ייערך לפני המשחק בשבת נגד הפועל ת"א. אוחנה לחבריו: "חיכיתי שנה לבכורה, אחכה עוד שבוע". קונטה עשוי לעבור השבוע לאולימפיאקוס או לקבוצה טורקית

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

שלושה שבועות המתינו סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה להופעת הבכורה שלהם על הקווים במשחק ליגה של בית"ר ירושלים. אתמול (שני), רגע לפני המשחק, השניים התבשרו כי המשחק מול קריית שמונה נדחה ובמקומו הודיעו לשחקנים להגיע לאימון הערב.

"זה גובל באבסורד", אמר אחד השחקנים הלילה. "שלושה שבועות לא שיחקנו, המשחק מול הפועל תל אביב הוא בשבת הבאה בגלל הפגרה, כך שלפי לוח המשחקים לא נשחק מעל חודש. נקווה שהבדיקות יבשרו שאחד המשחקים יוקדם, כי זה פוגע בהכנה של הקבוצה. ברור שבריאות השחקנים והצוות היא מעל הכל, אבל חייבים למצוא פתרון לדבר הזה ולקיים לפחות משחק אחד לפני הפועל", אמרו במועדון.

דראפיץ' וברדה שוחחו עם השחקנים והבהירו להם: "במנהלת יכולים להודיע לנו בכל רגע שיש משחק מול חדרה או קריית שמונה, כך שנתכונן כאילו יש משחק בסוף השבוע". הקבוצה תערוך היום אימון אחר הצהריים.

האכזבה הייתה ניכרת בעיקר על פניו של מיכאל אוחנה. בשבוע שעבר פרסמנו כי בבית"ר החליטו לאפשר לקשר לערוך בכורה אחרי יותר משנה מחוץ למגרשים. אוחנה היה אמור להיכנס כמחליף במחצית השניה ונראה שאפילו חלק מהשחקנים המתינו לבכורה שלו. "המתנתי יותר משנה, אחכה עוד שבוע. הכל לטובה", אמר לשחקנים לאחר ההחלטה.

מיכאל אוחנה | האינסטגרם הרשמי של בית"ר ירושלים

ומה עם רכש? במועדון ממתינים שאנטואן קונטה יעזוב כדי לקדם הגעת חלוץ זר. בבית"ר מפעילים לחץ על סוכנו לנסות ולסגור את העסקה עם אולימפיקוס או מועדון אחר בטורקיה. השחקן קיבל הצעות מהליגה הטורקית, אך בסביבתו חוששים שמוסר התשלומים בטורקיה, לפחות מהקבוצות מהן קיבל הצעות, נמוך. לאחרונה דיווחנו על הצעות מדניזליספור וגוזטפה, שמוכנות לממן גם את שכרו של השחקן.

במקביל, סנטיאגו אוקמפוס עשוי לנחות ביום שישי. הקשר הברזילאי מתאוסיניו אמור לנחות בשבוע הבא, משום שעדיין לא הוסדר לו כרטיס טיסה. אגב, משה חוגג לא המריא עדיין לאבו דאבי. הטיסה לשם, כך על פי ההערכות, תצא רק לאחר במהלך החודש הבא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי