גורדנה: "אנשים במועדון קצת התבלבלו עם כל השאיפות"

רועי גורדנה | לירון מולדובן

אחרי ה-0:1 של אשדוד על מכבי פ"ת, שהיה הניצחון השני ברציפות של הקבוצה, הקשר הוריד ציפיות אך אמר: "נכון לעכשיו, אני מדרג אותנו בשישייה הראשונה". וגם: רב"ש והקורונה ("לא נעים לשחק ככה כדורגל")

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד פתחה את עונת 2020/21 עם הרבה ציפיות, אך כמעט בכל עונה מגדירים את הקבוצה כמוכשרת ועם פוטנציאל, אך לבסוף הכל מסתכם בהישרדות בליגת העל. אתמול (שני) הקבוצה של רן בן שמעון רשמה ניצחון שני ברציפות בליגה כשגברה 0:1 על מכבי פתח תקווה ונמצאת עם שש נקודות אחרי שלושה מחזורים.

קשר הקבוצה, רועי גורדנה, התראיין לתכנית הספורט של 103FM והוריד ציפיות: "קצת התבלבלנו בתחילת העונה הזו עם כל השאיפות. סימנו כל מיני מטרות רחוקות, אנשים דיברו שהקבוצה יכולה לרוץ למעלה ולהיות בפלייאוף העליון. בואו נירגע רגע. יש לנו קבוצה מאוד צעירה ועוד זרים שצריכים להשתלב. אנשים בתוך המועדון דיברו, גם השחקנים וגם הצוות, ונראה לי שהם קצת התבלבלו. אשדוד לא הייתה המון שנים בפלייאוף העליון ומעולם לא זכתה בתואר, אז אחרי שני ניצחונות לא צריך להתחיל להגיד שרצים לפלייאוף העליון".

"כמובן שאנחנו רוצים להגיע למקומות גבוהים יותר מאשר הגענו בשנים האחרונות, אבל צריך לעשות את זה לאט לאט", המשיך גורדנה. "נכון לשלושת המשחקים הראשונים, אני מדרג אותנו בשישייה הראשונה. בנקודת הזמן הזו, לפי היכולת במשחקים, זה מה שאני חושב. אם נצליח לייצר המשכיות אז נהיה שם. זה תלוי בהרבה דברים. לשחקנים צעירים קשה לשמור על יציבות. לפעמים עושים משחק-שניים טובים ואז נעלמים לארבעה-חמישה משחקים. הרבה תלוי בצעירים שלנו, ויש גם אותנו, הוותיקים, שזה אני, שלומי אזולאי, שגיב יחזקאל ועוד כמה, שצריכים לעשות את זה".

טימותי אוואני, רועי גורדנה | דני מרון

השינוי מאז הגעתו של רן בן שמעון: "מאז שהוא הגיע הוא שינה הכל. לא ידעתי אם הייתי נשאר אחרי מה שקרה לי עם המאמן הקודם. רן הגיע ותמך בי, ערך איתי אינספור שיחות ואני מקווה שעד עכשיו אני מחזיר לו את מה שהוא מצפה ממני. רן סומך עליי ונותן לי את המפתחות. יש לנו המון שיחות מקצועיות על דברים בקבוצה, שיטות משחק ועוד המון דברים. הוא גם מלמד אותי הרבה כדורגל למרות שאני בן 30. בכל משחק אנחנו יושבים על וידאו, עוברים על טעויות ואנחנו רואים איפה צריך להשתפר. זה משהו שכיף לחוות אותו גם בגיל שלי. ייאמר לזכותו של רן שהוא עושה את זה עם כולם, גם עם הצעירים וגם עם המבוגרים יותר. הוא יורד לפרטי פרטים. פשוט חוויה לעבוד איתו".

קיום הליגה בתקופת הקורונה והאם יש חשש לפגוש את הקבוצות היריבות: "אין יותר מדי מה לעשות. בזמן משחק אתה לא חושב 'אני לא אעשה תאקל כי אולי יש לו קורונה'. התחושה הכללית היא לא נעימה. לא נעים לשחק ככה כדורגל. תראו מה קורה במכבי תל אביב, גם במכבי חיפה יש עכשיו חולה ובהפועל חדרה. יש תחושה של מתח. מהרגע שההנהלה וצוות האימון ביקש שלא נצא מהבית לפני כחודש, אף אחד לא עשה את זה. הולכים לאימונים, למשחקים והביתה. לפעמים צריך לעשות קניות מן הסתם, אבל לא מבלים או דברים כאלה ואחרים".

האזינו לראיון

רן בן שמעון |

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי