היעדים האפשריים של שועה: בלגיה, בולגריה או ארה"ב

ירדן שועה | מאור אלקסלסי

החלוץ שביקש לעזוב את מכבי חיפה היה מעדיף להישאר בישראל, אך בהיעדר קבוצה שתעמוד במחירו, סוכנו החדש דודו דהאן מנסה לשכנעו לצאת לחו"ל. "הוא רוצה להגיע למקום שבו הוא לא יהיה עוד שחקן", אמרו בסביבתו

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

לאחר תקופה לא קצרה בה נראה היה שזה בכיוון, ירדן שועה ביקש אתמול (שלישי) לעזוב את מכבי חיפה באופן מיידי. מאז פתיחת העונה, החלוץ בן ה-21 הבין כי אינו נלקח בחשבון כשחקן הרכב אצל ברק בכר וכי המאמן לא מתכוון לבצע שינוי בשיטה, ולאור החשש שיצטרף להעביר עונה נוספת כמחליף, שועה החליט לחפש אתגר חדש.

כבר בסיום העונה שעברה הייתה הערכה ששועה יעזוב את הירוקים. בזמנו הוא החליט להישאר מתוך תקווה שיקבל הזדמנות חדשה תחת בכר, אך זו לא הגיעה ועל כן השחקן החליט לעזוב, זאת אחרי שלא הצליח להפוך לכוכב כפי שציפו ממנו במכבי חיפה עת נרכש מבני יהודה. בסך הכל, החלוץ הבקיע שמונה שערים ב-45 הופעות.

כפי שפרסמנו, שועה החליף לאחרונה סוכן והוא מיוצג כעת על ידי דודו דהאן, שינסה לשכנע אותו לצאת לחו"ל העונה. סוכניו הקודמים, האחים רונן וגלעד קצב, ניסו בעונה שעברה להעבירו לקבוצה באירופה, אולם שועה סירב.

בין השאר, החלוץ זוכה להתעניינות מצד קבוצות בבלגיה, בבולגריה וגם ב-MLS. שועה היה מעדיף להישאר בישראל, אך מכבי חיפה אינה מעוניינת להשאיל אותו, אלא רק למכור אותו תמורת 1.4 מיליון יורו עבור 60% מכרטיסו. בית"ר ירושלים תשמח לצרפו, אך מעוניינת לעשות זאת בהשאלה בלבד, דבר שבחיפה לא לוקחים בחשבון, כאמור. "שועה רוצה להגיע למקום שבו מעריכים ומכבדים אותו, ולא שהוא יהיה עוד שחקן שם", אמרו בסביבתו של החלוץ.

ההזדמנות בהרכב לא הגיעה | ספורט1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי