מכבי חיפה תגיש לחמד הצעה רשמית. דוניו צפוי לנחות בסוף השבוע

תומר חמד
תומר חמד | אדי ישראל

לספורט1 נודע כי הירוקים נערכים לעזיבת שועה ("מי שלא רוצה להילחם, שיחפש מקום אחר") וגיששו מול האקס, שעדיין מחפש קבוצה. גם מאוויס צ'יבוטה בתמונה. הגנאי סיכם

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה מחפשת חלוץ שיתפוס את מקומו של ירדן שועה ובראש הרשימה נמצא תומר חמד. אקס הירוקים, שחופשי לחתום היכן שירצה לאחר שסיים את חוזהו, אמנם מחפש אופציות באירופה, אולם לספורט1 נודע כי כבר נעשו גישושים מול השחקן ונציגיו ובקרוב צפויה הקבוצה של ברק בכר להגיש לו הצעה רשמית.

חלוץ נוסף אשר נמצא על הפרק מבחינת מכבי חיפה הוא מאוויס צ'יבוטה, כשלא מן הנמנע שיוצע ללודוגורץ טרייד, במסגרתו האחרון יגיע לכרמל ואילו שועה יעשה את הדרך ההפוכה לשורות אלופת בולגריה. במקביל, בכרמל רוצים להנחית שחקן התקפה נוסף בהקדם וגודסוואי דוניו ינחת בסוף השבוע לאחר שהצדדים הגיעו לסיכום עקרוני.

בתוך כך, הערב תערוך מכבי חיפה את האימון המסכם לקראת המשחק מחר (חמישי החל מ-19:25, ישיר בספורט1) מול רוסטוב בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. החבורה של ברק בכר מנסה להישאר דרוכה וממוקדת בהתמודדות, אך שיחת היום במחנה הירוק ברוסיה היא בקשתו של שועה לעזוב את המועדון.

מאוויס צ'יבוטה , אספינוסה
מאוויס צ'יבוטה , אספינוסה | NIKOLAY DOYCHINOV/AFP via Getty Images

בחיפה קיוו שהשינוי בעמדת המאמן יביא לטוויסט בגישה של שועה, אלא שהחלוץ נשאר בשלו והחליט כי ברצונו לעזוב לאחר כחודש תחת בכר. "אם שועה חושב שיש לו מקום ב-11 כשרוקאביצה כובש בכל משחק, הוא לא מבין בכדורגל. מי שאין לו סבלנות ולא רוצה להילחם על מקומו, שיחפש בית אחר", אמרו בחיפה.

בניגוד לעונה שעברה, אז שועה לא ירד מהכותרות, בחיפה הבהירו כי הפעם הם אינם מתכוונים לעסוק בנושא בהרחבה והם ממתינים לאיתות מהשחקן בנוגע לעתידו ולקבוצתו הבאה. "אם ירדן יביא הצעה שתתאים לנו, נשחרר אותו. בינתיים, עד שזה יקרה, יש לו חוזה והוא שחקן של מכבי חיפה".

ויש גם משחק מול רוסטוב. הירוקים ערכו אתמול אימון ראשון על אדמת רוסיה, במהלכו בכר ניסה שני מערכים. תחילה, בוגדן פלאניץ' תורגל בהרכב כבלם שלישי בצוותא עם עופרי ארד ועאיד חבשי ואילו בהמשך תורגל חוסה רודירגס במקומו בקישור. ההחלטה הסופית תתקבל לאחר האימון המסכם.

ירדן שועה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי