חוגג ב-CNN: "אני והמשקיע רוצים להביא את בית"ר לליגת האלופות"

משה חוגג
משה חוגג | אודי ציטיאט

בעלי הקבוצה מהבירה זכה לכתבה מקיפה ברשת האמריקנית: "יש לנו הזדמנות להפוך את בית"ר למועדון דומיננטי בעולם כולו. אשלוט לפחות ב-51% מהמניות. הרוכשים רוצים להיות חלק מהמאבק בגזענות", סיפר

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

משה חוגג ממשיך לספק כותרות בכל העולם. היום (רביעי) פורסמה כתבה נרחבת ברשת CNN האמריקנית, בה התייחסו למשקיע החדש מאיחוד האמרויות שעשוי להגיע וניתחו את מערכת היחסים המורכבת עם הקהל בעקבות המאבק בגזענות. בעלי בית"ר ירושלים התראיין לכתבה של הכתבים מיכאל שוורץ ואורן ליברמן והבהיר: "יש לנו, לי ולמשקיעים, הזדמנות להפוך את בית"ר למועדון דומיננטי בישראל ובעולם כולו".

חוגג המשיך וסיפר על שיתוף הפעולה המסתמן: "לאחרונה קיבלתי שיחת טלפון ממשקיע בישראל, שאמר לי שיש לו שותפים עסקיים מאבו דאבי שמעוניינים לקנות את בית"ר ירושלים. הם הסבירו שירושלים זו עיר הבירה ושהם קראו שהמועדון נלחם בגזענות ושהם רוצים להיות חלק מהמאבק הזה. אני מתכנן לטוס לשם לאחר החגים ואני מקווה שזה ייצא לפועל".

כשנשאל באשר לזהות הרוכש הפוטנציאלי, חוגג השיב: "ירושלים זו העיר הקדושה ביותר בעולם, עבור יהודים, נצרים ומוסלמים. הרוכשים רוצים רק את בית"ר. המטרה היא לזכות באליפות עם בית"ר ולהעפיל לליגת האלופות. לא אכניס משקיע למועדון רק כדי להגיד שהכנסתי, אני אדאג ואוודא שהוא יהיה שותף לדרך ולחזון שלי ושאכן יש לו את האמצעים הכלכליים לסייע למועדון בית"ר ירושלים".

לסיום, חוגג הדגיש: "בית"ר לא עומדת למכירה. אני אשלוט לפחות ב-51% מהמניות ובעצם אמשיך להיות בעל השליטה הבכיר ביותר בקבוצה".

משה חוגג
משה חוגג | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי