בעקבות הסגר: הספורט הישראלי עשוי להיסגר עד סוכות

ז'וסואה, נטע לביא | מאור אלקסלסי

ישיבת השרים הולידה החלטה להכניס את המשק הישראלי לסגר מלא, למעט מפעלים חיוניים, למשך 16 יום. במנהלת ממתינים לאישור הממשלה ולהחלטה האם הספורט ייכלל בתוכו

(גודל טקסט)

ישיבת השרים שנערכה הערב (רביעי) בנוגע להמשך תפקודו של המשק קיבלה החלטה דרמטית: סגר מלא החל מיום שישי הקרוב, למשך 16 ימים, עד לאחר חג הסוכות (עד ה-10 באוקטובר). הלילה יובא הנושא לאישור מליאת הממשלה ואם זה יקרה, עשוי גם הספורט הישראלי להיכנס להשבתה מלאה.

הסגר הנוכחי, כך על פי המתווה, יהיה מחמיר יותר ויוגבל למפעלים חיוניים בלבד, שלא ברור האם הספורט יוכל להיכלל בו. כעת ממתינים במנהלת הליגות לכדורגל להחלטה לגבי המשחקים הקרובים והמשך הליגה בכלל.

יש לציין כי במידה ואכן יושת הסגר גם על הספורט, ההתאחדות תבקש כמובן להחריג את הנציגות הישראליות באירופה ואת נבחרת ישראל מכל פעילות שעשויה להתקיים בארץ בהמשך, זאת כדי להימנע מסנקציות כלפי ישראל.

נבחרת ישראל נגד סלובקיה
נבחרת ישראל נגד סלובקיה | ההתאחדות לכדורגל

במהלך הסגר אמורים להתקיים המחזור השלישי והמחזור הרביעי בליגת העל, וכמו כן, מכבי תל אביב צריכה לצאת לזלצבורג לקראת המשחק ברביעי הבא. בנוסף, אם מכבי חיפה ו/או הפועל באר שבע יעפילו לשלב הבא בליגה האירופית, גם הן יצטרכו להתארח/לארח קבוצות בשבוע הבא. מעל הכל כמובן נמצא משחקה הגורלי של נבחרת ישראל ב-8 באוקטובר מול סקוטלנד במשחק חצי גמר פלייאוף העלייה ליורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי