אורן גולן: "מקווה שיאפשרו לפחות להתאמן, אחרת זו מכה קשה"

אורן גולן
אורן גולן | אודי ציטיאט

המנהל המקצועי של הפועל חדרה נשמע מודאג מהסגר שהוביל לעצירת ליגת העל. מהמועדון נמסר: "לא חשבנו ששוב נגיע להשבתת הספורט, אבל זו המציאות ואיתה נמשיך להתמודד"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

בעקבות הסגר שייכנס לתוקף החל ממחר (שישי ב-14:00), ליגת העל בכדורגל נעצרה עד להודעה חדשה והקבוצות ייאלצו לחשב מסלול מחדש מאחר ובשלב זה הן אינן רשאיות להמשיך להתאמן. שר התרבות והספורט חילי טרופר היה זה שהודיע על כך: "המתווה שהושג יאפשר את המשך קיום המשחקים הבינלאומיים. בצער רב נאלצנו להודיע על השהיית כלל משחקי ליגות הספורט בישראל, כולי תקווה שנוכל לאפשר לספורט התחרותי בישראל לחזור במהרה ככל הניתן"

הפועל חדרה, לה לא פחות מ-14 שחקנים ואנשי צוות אשר נמצאו חיוביים לנגיף, הוציאה תגובה רשמית להחלטה: "לצערנו אנו נמצאים בסיטואציה כלל ארצית וכלל עולמית לא נעימה. לא חשבנו ששוב נגיע להשבתת הספורט, אבל זו המציאות ואיתה נמשיך להתמודד.

"ברור לגמרי שכקבוצה שנמצאת בהשבתת פעילות כבר שבועיים, המצב שלנו הרבה פחות סימפטי, אבל נישאר אופטימיים ונחזיק אצבעות שהסגר יצליח והשגרה תתחדש בהקדם". המנהל המקצועי של חדרה, אורן גולן, הוסיף: "אני מקווה שיאפשרו לפחות להתאמן בזמן הסגר, אחרת זו מכה קשה מאוד לכדורגל".

שחקני הפועל חדרה | אודי ציטיאט

גם בהפועל חיפה היו מאוכזבים מההחלטה. המאמן חיים סילבס אמר בנושא: "זאת מכה קשה עבורנו וכמובן שנתאמן אחרי הסגר. בלי קשר, נכין תוכניות יומיות לשחקנים במהלך הסגר עם צוות האימון בזום אבל כמובן שזה לא תחליף לאימונים הרגילים. דווקא כשנראה כי הקבוצה נכנסה מעט לכושר אז שוב סגר אבל זהו צו השעה וצריכים להתגייס למען הבריאות ולהישמע היטב להוראות כדי שנחזור לשגרה כלשהי אחר כך ללא סגר נוסף".

לגבי העובדה שהקבוצות האירופאיות ימשיכו להתאמן: "נכון שזה נותן להם יתרון אבל זאת תקופה מוזרה שמצריכה התאמות ונקווה שגם לנו ייתנו אופק כלשהו לאימונים עם זהירות. אבל שוב, שוב נקבל כל החלטה בהבנה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי