לשרעבי הופיעו תסמינים, שחקני נתניה ייבדקו. ואן דר קאפ סיכם רשמית

הקשר נבדק נגד קורונה, אך במועדון לא החליטו לא לחכות לקבלת התוצאות וזימנו את יתר הסגל לבדיקות. הבלם ההולנדי בן ה-21 יצטרף, גם אז'ובל סיכם רשמית

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

בכדורגל הישראלי התאכזבו מאוד מעצירת הליגה והפסקת האימונים המסתמנת כשגם במכבי נתניה, שהספיקו הבוקר (חמישי) לערוך אימון לקראת המשחק נגד מכבי תל אביב שהיה אמור להיערך ביום שבת, קיבלו באכזבה את רוע הגזירה.

"אני עצוב, אבל אנחנו אזרחי מדינת ישראל שומרי חוק. לא מדובר פה בהחלטה של מנהלת או התאחדות. זו החלטת ממשלה ואנחנו בשעת חירום. בצער רב, עלינו לקבל את רוע הגזרה. אני כן מודאג ביותר מכמה שזה יכול לפגוע בקבוצה" מסר ניב גולדשטיין, מנכ"ל הקבוצה לספורט1.

בינתיים בנתניה, לקשר ירין שרעבי הופיעו תסמינים לנגיף הקורונה, וכבר אתמול בשעות הערב הוא עבר בדיקה. במועדון לא לקחו סיכונים וזימנו את כל השחקנים לבדיקות הערב, עוד לפני שהגיעו תוצאותיו של שרעבי.

שחקני מכבי נתניה | דני מרון

במקביל לכך ובהמשך לפרסום בספורט1 מוקדם יותר היום, המועדון הוציא הודעה בה אושר סיכומו של החלוץ בן אז'ובל חתם לעונה אחת עם אופציה לשלוש שנים נוספות, באמצעות סוכניו ניר אמיר ושחר גרינברג.

הוא לא יהיה היחיד שיצטרף למועדון, כי גם הבלם ההולנדי בן ה-21 קליאן ואן דר קאפ סיכם את תנאיו לעונה עם אופציה לשלוש נוספות, כפי שהמועדון הודיע רשמית. בלם קאמבור מהליגה ההולנדית השנייה יגיע בימים הקרובים לישראל.

קליאן ואן דר קאפ |

מי שחזר להתאמן הוא אלמוג כהן שנעדר מהניצחון 0:7 על בני סכנין לאחר שלא חש בטוב, זכר למרפק שספג מקשר הפועל ב"ש, ז'וסוואה במפגש בין הקבוצות במחזור הפתיחה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי