אם תודח: מכבי ת"א תהיה בדרג השלישי של הליגה האירופית

שחקני מכבי תל אביב חוגגים | אודי ציטיאט

במידה שהאלופה תפסיד לזלצבורג בפלייאוף ליגת האלופות, היא תימנע ממפגשים אפשריים מול לסטר, מילאן וסוסיאדד בבתים של המפעל המשני. גלזר לא אמור לטוס לאוסטריה גם אם יימצא שלילי לקורונה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

תוצאות המשחקים שנערכו אתמול (חמישי) בסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית קבעו כי מכבי תל אביב צפויה להשתייך לדרג השלישי בשלב הבתים של המפעל אם תודח מול זלצבורג בפלייאוף ליגת האלופות, זאת כמובן אם לא יהיו הפתעות גדולות במשחקי הגומלין האחרים של פלייאוף הצ'מפיונס ליג.

בזכות העובדה שהיא צפויה להיות מדורגת בדרג השלישי, היא תימנע ממפגש בשלב הבתים עם קבוצות כמו לסטר, מילאן, ריאל סוסיאדד, אלקמאר, לגיה ורשה ופיינורד. בדרג הרביעי היא תוכל לפגוש את ליל, ניס, אנטוורפן של ליאור רפאלוב, וולפסברגר של האקס אליאל פרץ וזוריה בה משחק אקס אחר, מקס גרצ'קין, וגם ג'ואל אבו חנא.

אחרי שהפסידה 2:1 לזלצבורג בבלומפילד ביום שלישי האחרון, מכבי ת"א צריכה לנצח ביום רביעי באוסטריה בהפרש של שני שערים כדי להשיג העפלה סנסציונית ושלישית בתולדותיה לשלב הבתים של ליגת האלופות.

מקס גרצ'קין | זוריה לוגנסק, רשמי

ביום ראשון תיערך בדיקת קורונה נוספת לדן גלזר, המאובחן הראשון של הקבוצה אשר נמצא חיובי לנגיף הקורונה. הקשר לא התאמן לאורך הבידוד וגם אם יימצא שלילי בבדיקה שיעבור, לא מתוכנן לטוס עם חבריו לזלצבורג.

במועדון פועלים לצירוף בלם וחלוץ זרים, וקיימת תחושה סביב המועדון כי אם הרכש היה מגיע בשלב מוקדם יותר הקיץ הסיכוי להעפיל לשלב הבתים של ליגת האלופות היה גבוה יותר. הישג שכזה, שעוד עשוי לקרות אם המזל ישחק לטובת הצהובים באוסטריה, יניב הכנסה כספית של כ-80 מיליון ש"ח.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי