1:3 לבית"ר על אשדוד, ברדה: "יהיה בעייתי להקים קבוצה אחר הסגר"

אלירן עטר | האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

רגע לפני הפסקת הפעילות, הקבוצה מהבירה ערכה ניסוי כלים ראשון ונהנתה מצמד של עטר, שהוסיף בישול. אוחנה פתח, בן הרוש ערך בכורה. המאמן: "נצטרך שבועיים-שלושה". מנגד, 1:3 לפ"ת על כפ"ס, סיסוקו שיחק לראשונה

(גודל טקסט)

פעילות הכדורגל הישראלי תופסק החל מהיום (שישי) בצהריים ועד לאחר חג הסוכות, למעט הקבוצות שמשחקות באירופה והנבחרת. על כן, בית"ר ירושלים ומ.ס אשדוד נפגשו למשחק אימון אחרון לפני הפגרה הקטנה שנכפית עליהן, בו הקבוצה מהבירה ניצחה 1:3 באצטדיון הי"א. גם מכבי פתח תקווה והפועל כפר סבא התמודדו אחת מול השנייה, והמלאבסים סיימו ב-1:3 על הירוקים.

מ.ס אשדוד – בית"ר ירושלים 3:1

סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה אמנם יצטרכו להמשיך להמתין למשחק הרשמי הראשון שלהם על הקויום, אך הם ערכו ניסוי כלים ראשון – והוא היה מוצלח. צמד המאמנים העניק את המקום בהרכב גם למיכאל אוחנה המתקאמבק, ונראה שהוא חוזר לאט לאט לעניינים. מנגד, אשדוד עלתה בהרכב עם הרכש החדש, עומרי בן הרוש.

בדקה ה-11 בית"ר עלתה ל-0:1, כאשר אלירן עטר ביצע דאבל פס עם שלום אדרי, בסיומו כבש מקרוב אחרי בישול של הקשר. עטר היה נראה חד, בלט והגיע לעוד מספר מצבים נוספים. בדקה ה-50 הוא הוסיף לשער שלו גם בישול, כשמצא בכדור נפלא את גלאופילו פלייטר האסלביינק, שהכניע את יואב ג'ראפי וקבע 0:2.

שש דקות עברו ובית"ר הייתה כבר ב-0:3, כשעטר השלים צמד עם בעיטה מתוך הרחבה. בדקה ה-64 אשדוד צימקה ל-3:1 מביצוע גדול של שגיב יחזקאל, שהמשיך את פתיחת העונה הטובה שלו. החלוץ סיפק מבצע אישי גדול, בסיומו סיים בצורה נהדרת מתוך הרחבה וקבע את תוצאת המשחק.

הרכבים

מ.ס אשדוד: יואב ג'ראפי, זוהר זסנו, ניר ברדע, גיל כהן, עומרי בן הרוש, מונטרי קמהאני, פיראס אבו עקל, שלומי אזולאי, יעקב בריהון, דין דוד, פאהד באיו.

בית"ר ירושלים: איתמר ניצן, שי קונסטנטין, אור זהבי, אופיר קריאף, אורי מגבו, אביאל זרגרי, עלי מוחמד, שלום אדרי, מיכאל אוחנה, אלירן עטר, גלאופילו פלייטר האסלביינק.

שי ברדה וסלובודאן דראפיץ' | בית"ר ירושלים, רשמי

לאחר המשחק, שי ברדה התראיין לאתר הרשמי של המועדון ואמר: "זה היה משחק אימון טוב, בעיקר כי לא שיחקנו שלושה שבועות. בעיקר רצינו לראות את הדברים שעבדנו עליהם באימונים. היו דקות טובות מאוד, בעיקר שמחים מהעובדה שהשחקנים מתרגלים לדברים שאנחנו דורשים. מאוד אהבנו את המחויבות והרצון, זה לא פחות חשוב. הגענו להמון מצבים, והניצחון פחות רלוונטי כי זה משחק אימון, אבל נקווה שזאת הכנה טובה לליגה, למשחק הראשון שמקווים ומייחלים שיגיע".

המאמן התייחס גם לעצירה הכפויה של הליגה בעקבות הסגר: "בעייתי מאוד להקים קבוצה אחר כך, לאחר החזרה נצטרך לפחות עוד שבועיים-שלושה כדי להתחיל. אם וכאשר נחזור, זאת תהיה תקופה ורצף של משחקים. מקווה שיקבלו את ההחלטה הנכונה ושניאבק במגיפה הנוראית הזאת ושנהיה מוכנים. אנחנו מאוד מייחלים שהכדורגל יחזור ושהם יעטפו אותנו בטדי. מאחל לכולם בריאות איתנה לכל עם ישראל, לכדורגל ולאוהדי בית"ר בפרט. מקווים לחזור כמה שיותר מהר כדי לתת להם רגעים של אושר בכדורגל".

מכבי פ"ת – הפועל כפ"ס 1:3

המלאבסים אירחו את המשחק במתחם האימונים שלהם, ונהנו מיתרון כפול במחצית בזכות שערים של אור אינברום וירדן כהן. רז כהן צימק ל-2:1 בתחילת המחצית השנייה, וליאל עבדה סגר את הסיפור בדקה ה-30 עם השער שחתם את תוצאת המשחק. בכפ"ס, קרפאלה סיסוקו שותף במחצית השנייה ורשם דקות בכורה, כשגם המגן מאור ג'רסי חזר לראשונה מאז החלים מקרע במפשעה.

הרכבים

מכבי פ"ת: אריק ינקו, תומר לוי, מרכוס דיניז, אור בלוריאן, ירדן כהן, עמית מאיר, אלביס סאקי, אור אינברום, אסמיר סוליץ', אבדיאל ארויו, אליאור משעלי.

הפועל כפ"ס: איתמר ישראלי, גל דואק, טל מכלוף, סודיק אטנדה, אביב סולומון, איתי שור, רז כהן, בן רייכרט, מייקל אומו, עומר פדידה, קיזיטו.

עומר פדידה | ירדי אואמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי