דרישת ת"א/בת ים לקבל כסף עבור מזרחי מונעת את מעברו להפועל ת"א

יניב מזרחי | אודי ציטיאט, בית"ר תל אביב/בת ים

האדומים מעוניינים בצירוף החלוץ, אך נמצאים על הקצה בכל הנוגע לתקציב לרכש וגם עם נאור סבג אין התקדמות: "הציעו לו חוזה של שחקן בתחתית הליגה הלאומית". לעומתם, דן עזריה עשוי להצטרף

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב נמצאת על הקצה בכל הקשור לתקציב לרכש וגם עם שחקנים מליגות נמוכות יותר היא מתקשה להגיע לכדי סיכום ונאלצת למצוא את עצמה לוקחת צעד אחורה במו"מ.

לאחרונה התנהל מו"מ מתקדם עם בית"ר ת"א/בת ים מהליגה הלאומית על החתמתו של החלוץ המצטיין יניב מזרחי, שהרשים את הצוות המקצועי של האדומים, אולם דרישת המועדון מליגת המשנה לקבל תמורתו דמי העברה בגובה כ-10,000 דולר מונעת את ההחתמה בשלב זה.

שחקן נוסף שהיה קרוב לחתימה הוא הקשר נאור סבג מהפועל באר שבע, שהצוות המקצועי בהפועל תל אביב מבקש לצרף כבר תרופה ארוכה. הדרישה הכספית של סבג הייתה גבוהה מדי עבור בעלי הפועל תל אביב, שהסכימו לשלם סכום נמוך לסבג שהוגדר על ידי מקורב למהלך "כמו של שחקן בתחתית ליגה לאומית ולא במועדון פאר כמו הפועל תל אביב".

מי שעשוי לחתום בוולפסון הוא הקשר דן עזריה, שעזב את הפועל כפר סבא ושכרו אם יוחתם יהיה נמוך מאוד. במועדון גם מספרים כי מתווה הקיצוצים בשכר של משרד האוצר מקשה להעביר כבר עשרה ימים את חוזהו של הבלם אדי גוטליב ברשות לבקרה התקציבית. במקביל, נמשכים המאמצים לשכנע את החלוץ גיא מלמד שאינו בתוכניות של מכבי נתניה להסכים להגיע על פי החוזה שהוצע לו, גם הוא, כמובן, נמוך בהרבה ממה שיש לו במכבי נתניה.

דן עזריה
חנן ממן | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי