בית"ר ת"א/בת ים מושבתת, קשר מדרום אפריקה יתאמן עם מכבי ת"א

שחקני מכבי תל אביב חוגגים | דני מרון

בעקבות הסגר הכללי והשבתת הפעילות, רוואן הומאן בן ה-19 יצטרף לחבורה של דוניס שנערכת לגומלין נגד זלצבורג. השחקנים יעברו שתי בדיקות קורונה עד ההמראה לאוסטריה בשלישי

(גודל טקסט)

שחקני מכבי תל אביב ימשיכו הערב (שבת) את ההכנות לקראת הגומלין נגד זלצבורג בפלייאוף ליגת האלופות, אחרי ההפסד 2:1 בבלומפילד ביום שלישי. כידוע, השחקנים יתייצבו מחר לבדיקת קורונה ראשונה מתוך שתיים שיעברו לקראת ההמראה ביום שלישי לאוסטריה.

דן גלזר, כמו גם כל יתר השחקנים שנדבקו בקורונה, לא יעברו את הבדיקות הקרובות וכמובן שלא ייכללו בסגל לזלצבורג. מי שכן צפוי לשחק הוא מאור קנדיל, המגן הימני שהיה מוצהב במפגש בתל אביב באמצע השבוע. גלזר, אגב, עשוי להיכלל בסגל נבחרת ישראל לסקוטלנד אם יימצא שלילי בבדיקות שיעבור לקראת התכנסות בסגל.

ועוד במכבי תל אביב, היום הגיע הגיע קשר מרכז שדה בן 19 מדרום אפריקה, רוואן הומאן שיכול גם לשחק מתחת לחלוץ וכקשר אחורי. הומאן מתוכנן לעבור בהשאלה לבית"ר תל אביב/בת ים, אם ירשים, כדי לצבור ניסיון – כפי שעשו עם אדוארדו גררו ובימים אלה גם עם פארפה גויאגון. הקבוצה מהלאומית אינה מתאמנת בשל המגבלות ועל כן השחקן יחל להתאמן עם מכבי תל אביב, כשיושלמו כול הבדיקות בהתאם למשרד הבריאות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי