כל שחקני חדרה שליליים לקורונה, 4 בדיקות טרם קיבלו תשובות

שרון מימר
שרון מימר | אריאל שלום

אחרי שהנגיף פקד את המועדון ופעילותו הופסקה, השחקנים נבדקו, התוצאות בישרו טובות וממתינים לתשובות האחרונות. בקבוצה מקווים לשוב לאימונים: "רוצים כבר להריח את הדשא"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

אנשי הפועל חדרה הגדירו את השבועיים האחרונים במועדון כקשים ביותר מאז שחזר לליגת העל. אחרי ששרון מימר נמצא חיובי לקורונה, לא פחות מ-15 שחקנים ואנשי צוות בקבוצה נדבקו ופעילות הקבוצה הופסקה בשבוע שעבר על ידי משרד הבריאות ומנהלת הליגה.

בחדרה קיוו לחזור לפעילות בסוף השבוע, וביום רביעי האחרון השחקנים עברו בדיקת קורונה נוספת. כל התשובות שהגיעו עד כה חזרו שליליות, פרט לארבעה שחקנים שטרם קיבלו תשובה סופית. במועדון קיוו כאמור לחזור לפעילות, אך לאחר מכן הגיע הסגר וכעת התקווה היא שיתקבל אישור חזרה לאימונים עבור כל קבוצות ליגת העל ולשוב לעניינים לאחר יום כיפור.

"אנחנו כבר רוצים להריח את הדשא. זו הפסקה ארוכה ואם לא יאפשרו לנו לחזור לאימונים אז נצטרך לעשות הכנה ארוכה כדי לחזור לכושר מלא. יש לנו סריה של משחקים שיכולים להיות משמעותיים מאוד על המשך העונה", אמר גורם בחדרה.

לחשוב רק חיובי🎯 מתגעגעים לחזור⚽⚽⚽

Posted by ‎הפועל חדרה גבעת אולגה שולם שוורץ‎ on Saturday, September 26, 2020

בנושא אחר, בשבוע האחרון הוצעו לקבוצה מספרים שחקנים זרים וישראלים, בעיקר בעמדות ההגנה. עם זאת, נראה ששרון מימר לא יצטרף שחקן נוסף, אלא אם יימצא שחקן ברמה גבוהה שניתן להביאו ויהווה שדרוג מיידי. אם אכן יגיע כזה, הוא יגיע על חשבון של שחקן אחר מהסגל שישלם את המחיר וישוחרר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי