מולנסטיין החמיא לרוקאביצה: "יכול לעשות בעיות לטוטנהאם"

רנה מולנסטיין
רנה מולנסטיין | צילום: ערן לוף

אקס מכבי חיפה, ועוזר מאמן נבחרת אוסטרליה בהווה דיבר בראיון על כושר ההבקעה של החלוץ: "הוא נמצא בתקופה פנומנלית כבר תקופה ארוכה. אם ימשיך כך, לא נוכל להתעלם ממנו"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה עד כה פתחה את העונה בצורה נפלאה. הירוקים העפילו כנגד כל הסיכויים לשלב הפלייאוף של הליגה האירופית לאחר ניצחונות מרשימים על קייראט ורוסטוב וגם בליגה שמרה על מאזן מושלם עד ההחלטה להשבית את הליגה בשל התפרצות הקורונה.

למרות החילופים על הקווים והשינוי שהביא לטובה המאמן ברק בכר, אין ספק שהאיש המרכזי של מכבי חיפה הוא ניקיטה רוקאביצה. מלך השערים של ליגת העל בעונה שעברה ממשיך את הקצב המסחרר עם 7 גולים בחמשת המשחקים האחרונים. לכן לא רק בישראל מתלהבים מכושר ההבקעה של החלוץ בן ה-33, אלא גם במדינתו אוסטרליה שעוקבת אחריו באדיקות, למרות שלא זומן לנבחרת הלאומית מאז 2018.

לקראת המפגש של הירוקים נגד טוטנהאם, עוזר מאמן נבחרת אוסטרליה, רנה מולנסטיין, שאימן את רוקאביצה במכבי חיפה דיבר בראיון על רוקאביצה: "הוא נמצא בתקופה פנומנלית כבר תקופה לא קצרה. ניקיטה משחק כיום בקבוצות עם ציפיות גבוהות בתפקידו הוא צריך לכבוש כל שבוע ולמעשה זה מה שהוא עשה במהלך כל העונה האחרונה. יש שחקנים שפורצים בגיל צעיר, אבל ניקי הגיע לשיאו בשלבים האחרונים בקריירה ומשתמש בניסיון העשיר שלו לטובתו".

ניקיטה רוקאביצה | מאור אלקסלסי

מולנסטיין המשיך: "בדרך שהוא משחק, עם הריצות שלו מאחורי ההגנה, אני חושב שהוא יכול לגרום לטוטנהאם בעיות. כשהייתי בחיפה הוא נכנס לאט לאט לעניינים לאחר שהגיע מבית"ר ירושלים. אבל גם אז היה אפשר לראות את פוטנציאל להכניע כל קבוצה בגלל המהירות שלו".

"כרגע אנחנו צריכים להמשיך לעקוב אחריו. אני מקווה שתהיה אפשרות לשחק בנובמבר. באופן שבו הוא משחק, יהיה קשה להתעלם מהיכולת שלו. רוקאביצה מביא משהו אחר וזה באמת יכול להיות יעיל מול נבחרות שמשאירות הרבה שטח – בסגנון הזה הוא האיש האידיאלי".

מולנסטיין. השליך את אפרוחיו למים העמוקים
מולנסטיין | צילום: דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי