"אם בית"ר רוצה את שועה, שתשלם. השאלה? אולי בני יהודה"

במכבי חיפה לא מוכנים להתגמש בדרישותיהם על החלוץ שביקש לעזוב: 1.4 מיליון יורו עבור 60 אחוז מהכרטיס. "במקום להילחם עם דוניו על ההרכב, הוא בחר בדרך הקלה", טען בכיר במועדון

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה ערכה אמש (שבת) את האימון הראשון לאחר הניצחון על רוסטוב ולקראת השבוע האירופי שיגיע לשיאו ביום חמישי, כשהירוקים יפגשו את ז'וזה מוריניו וחניכיו באצטדיון טוטנהאם בלונדון. במועדון מספרים על אווירה טובה בחדר ההלבשה ובעיקר אמונה רבה לקראת המשחק הגדול נגד התרנגולים.

מי שערך אימון בכורה הוא גודסוואי דוניו, שחתם באופן רשמי אמש והצטרף לקבוצה לאחר שהוצג עם המספר 23. הצוות המקצועי התרשם מהרכש הטרי ובעיקר מהמהירות שיוסיף לחלק הקדמי, לאור העובדה שיוכל לשחק גם בכנף וגם בחוד. על פי התקנות, דוניו, שהגיע ממדינה ירוקה, לא היה מוכרח לעבור בדיקת קורונה, אך לאור מצב התחלואה הגבוה בישראל, בקבוצה התעקשו שהשחקן יעבור בדיקה על מנת להכלילו בסגל לטוטנהאם.

לאחר יום כיפור הקבוצה תעבור בדיקת קורונה לקראת היציאה ללונדון, וכרגע, פרט ליאניק ווילדסחוט שנדבק בנגיף וירדן שועה שביקש לעזוב, כולם ימריאו עם הקבוצה.

גודסוויי דוניו | מכבי חיפה / האתר הרשמי

בנוגע לסאגת ירדן שועה, בכרמל כמעט השלימו עם עזיבתו של החלוץ הצעיר. למרות ההתעניינות מבית"ר ירושלים, הירוקים הבהירו שלא יזוזו מדרישותיהם: 1.4 מיליון יורו עבור 60 אחוז מהכרטיס. "אם בית"ר ירושלים רוצה את ירדן שתשלם. השאלה? אולי לבני יהודה".

גם אם העסקה לא תושלם לפני תום מועד חלון ההעברות, שועה לא צפוי להיות חלק מהותי ברוטציה של בכר: "במקום להילחם עם דוניו על ההרכב הוא בחר בדרך הקלה. מכבי חיפה זה לא לכל אחד", אמר גורם בכיר במועדון. בקבוצה בחרו לא להתעסק בראיון הבלעדי של אביו, מוטי, לספורט1: "מכבי חיפה בונה העונה סיפור אחר והמטרה ברורה לחשוב ולהילחם על כל התארים ולא מתעסקים בסיפור כזה או אחר".

במקביל, בהנהלה עדיין ממתינים להתפתחויות בנושא טאלב טוואטחה ומקווים שקבוצתו הבולגרית, לודוגורץ, תסכים לשחרר את המגן הישראלי ללא תמורה אם תודח השבוע ממסגרת אירופית.

ירדן שועה
ירדן שועה | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי