קבוצות הכדורגל והכדורסל לא ישובו לאימונים לאחר יום כיפור

שחקני בית"ר ירושלים | בית"ר ירושלים, רשמי

למרות האישור הראשוני של הממשלה לפיו כל המועדונים ישובו להתאמן החל מיום שלישי, מנהלת הליגות הודיעה כי רק הקבוצות שמשחקות במפעלים האירופיים יוחרגו מהסגר. כלפון: "נמצאים בשיחות מול הממשלה"

(גודל טקסט)

בשורה מאכזבת לקראת כניסת הצום: מנהלות הליגות הכדורגל והכדורסל הודיעו היום (ראשון) בשעות הצהריים כי בהמשך להחלטת ממשלת ישראל המעודכנת, אימוני קבוצות הליגות המקצועניות כי לא יתקיימו בשלב זה וזאת למעט הקבוצות המשתפות בתחרויות המאורגנות על ידי הארגונים האירופיים.

בכדורגל מדובר במכבי תל אביב שמתמודדת במוקדמות ליגת האלופות, מכבי חיפה והפועל באר שבע שעלו לסיבוב הרביעי של מוקדמות הליגה האירופית, בעוד בכדורסל אלו מכבי תל אביב, הפועל ירושלים והפועל חולון שיוכלו להתאמן גם הן באופן רציף מאותה סיבה.

יו"ר המנהלת ארז כלפון: "עקב החלטת ממשלת ישראל המעודכנת, בשלב זה, לא תתאפשר חזרת הקבוצות לאימונים קבוצתיים במתקני האימונים ולכן הקבוצות מתבקשות לשמור על כללי הסגר בהתאם להנחיות הממשלה. אנו נמצאים בשיחות רצופות עם משרדי הממשלה השונים על מנת לאפשר את חידוש האימונים במהרה ונעדכן את הקבוצות בכל שינוי בנושא".

ארז כלפון
ארז כלפון | דני מרון

"המועדונים התבקשו להכין תוכניות אימונים לשחקנים באופן עצמאי (אימונים מהבית, או בסביבת הבית בכל מתכונת אחרת כפי שאושרה לכלל אזרחי ישראל) וזאת על מנת לקצר את זמן החזרה למשחקים ולהמשך פעילות העונה, כאשר המטרה היא לחזור לקיים את המשחקים מוקדם ככל שניתן וזאת על מנת שנוכל לקיים את כל משחקי העונה כפי שתוכננו מראש".

"אני דורש ומצפה מכל השחקנים, הצוותים המקצועיים והמנהלתיים להקפיד היטב באופן מחמיר ביותר על כללי הבידוד ולהימנע מכל יציאה מהבית למעט אימוני הכושר בהתאם להנחיות, בכדי להימנע ממקרי הידבקויות נוספות לאלו שאנו כבר חווים בקרב אנשי הקבוצות על מנת שעם החזרה לאימונים, נמנע ממקרי הדבקה נוספים בתוך הקבוצות והשבתת פעילות של קבוצות נוספות. אני מאחל גמר חתימה טובה לכל בית ישראל ובריאות איתנה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי