תקציב שכר השחקנים של הפועל באר שבע: 23 מיליון שקל

שחקני הפועל באר שבע. אין חיזוק | מאור אלקסלסי

מהסכום שהופקד בבקרה לעונה הקרובה, עולה כי השחקנים שעשויים לעזוב לא נכללו בו. וגם: למרות הודעת הרכישה, הקבוצה תוכל להיפרד מאקולטסה בסיום העונה. כל השחקנים, הצוות וההנהלה יצאו שליליים בבדיקות הקורונה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

שחקני הפועל באר שבע התייצבו הבוקר לבדיקות קורונה שנערכו במתחם האימונים ורק אז עלו לאימון הטקטי הראשון לקראת המשחק מול ויקטוריה פלזן ביום חמישי. בערב הגיעו התשובות, והן בישרו טובות – כל שחקני הקבוצה, הנהלת הקבוצה והצוות המקצועי נמצאו שליליים בבדיקות שהתקיימו לפי פרוטוקול אופ"א. "השחקנים התבקשו לנוח ולא לצאת מהבית במהלך הצום כדי להימנע ממגע", אמרו בבאר שבע. "הם מבינים את המשמעות של המשחק שעשוי להשפיע על העתיד של המועדון".

בבאר שבע החליטו כי רק מעבר לשלב הבתים יוביל לחיזוק של שחקן אחד, אך כרגע במועדון לא עוסקים בנושא לפני שיידעו האם הקבוצה תעפיל לשלב הבא. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, קייס גאנם אמור להצטרף להפועל חיפה לאחר המשחק לאחר שזו הסכימה לממן את שכרו. גם רמזי ספורי ונאור סבג נמצאים ברשימת ההעברות. אם באר שבע תודח מול הצ'כים, נראה כי רובם יעזבו את הקבוצה. כזכור, גאנם ביקש להשתחרר לאחר המשחק מול מאת'רוול אך בינתיים נענה בשלילה.

עוד נודע לספורט1 כי חלק מהשחקנים ברשימה לא נלקחו בחשבון בתקציב שהופקד בבקרה. התקציב הסופי שהוגש עומד על 45 מיליון שקל, כשתקציב שכר השחקנים יעמוד על 23 מיליון. התקציב ישתנה בהתאם לשחרורים מסוימים או החתמה מסוימת, במקרה שהקבוצה תעפיל לשלב הבתים.

קייס גאנם | דני מרון

בנוסף, למרות ההצהרות לגבי רכישת אלטון אקולטסה, מתברר כי המועדון טרם השלים את רכישת השחקן. על פי ההסכם עם ההולנדים, באר שבע שילמה 100 אלף יורו תמורת מעברו, כשבשנתיים הבאות היא תצטרך להפקיד את יתרת הסכום תמורת שני תשלומים – אחד באוגוסט 2021 (200 אלף יורו) ועוד אחד באוגוסט 2022 (200 אלף יורו נוספים). על פי מקורבים לעסקה, אם באר שבע תרצה להתחרט, העסקה תוכל להתבטל תמורת המקדמה ששילמה.

"זה נכון שטרם השלמנו את הרכישה, חלק קטן מהכסף עבר, אבל אלטון הוא בהחלט שחקן מרכזי ויש לו פוטנציאל השבחה גדול", אמרו במועדון על הקשר שחתם על חוזה לארבע שנים.

במקביל, אבוקסיס ממשיך לתרגל את ההרכב לקראת המשחק בחמישי (החל מ-20:25, ישיר בספורט2). המאמן תרגל בעיקר את ההרכב שעלה למשחק האחרון ונראה שהיה רוצה לשמור על אותם 11 שפתחו במשחק מול הסקוטים.

אלטון אקולטסה
אלטון אקולטסה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי