Sport1 Banner

לקראת יום דרמטי בכנסת, כלפון: "מתקן האימונים – המקום הבטוח ביותר"

יו"ר המנהלת שלח מסר בשיחה שנערכה הלילה עם ראשי משרדי הבריאות והספורט לקראת הדיון בוועדת הכנסת בנוגע לחזרה לאימונים והבטיח: רופא צמוד, בדיקות חום ובידוד מלא בין האימונים: "צריך למנוע אסון"

(גודל טקסט)

במנהלת הליגה ממשיכים לעבוד על מנת לאפשר לקבוצות הכדורגל להתאמן בזמן הסגר. היו"ר ארז כלפון שלח הלילה, בשיחה שקיים עם ראשי משרד הספורט ומשרד הבריאות וכן עם נציגי ועדת החוקה, חוק ומשפט שאמורה להתכנס הבוקר בישיבה דרמטית, בראשות ח"כ יעקב אשר מיהדות התורה, כי "מתקן האימונים הוא המקום הבטוח ביותר מבחינה בריאותית".

כלפון הסביר במהלך השיחה כי אין סיבה לא לאפשר לשחקנים להתאמן בתנאים הבאים: רופא צמוד בכל אימון, בדיקות חום וסטורציה לכל שחקן ועובד, כל השחקנים ישהו תחת בידוד ביתי מלא וישמרו על ההנחיות. לספורט1 אמר כלפון: "כמו שידענו לסיים את העונה הקודמת ללא תקלות וחולי קורונה, כך נוכל לקיים אימונים בשלב הזה, כשהתחלואה גבוהה, כדי להיות מוכנים לתחילת המשחקים בכל זמן שנידרש".  

הבוקר צפויות שיחות עם חברי ועדת החוקה, חוק ומשפט, שתדון בנושא החל מהשעה 11 בבוקר. "אנחנו מנסים להסביר לכולם כדי למנוע מצב שמביאים אסון לכדורגל. כל אחד מבין מה המשמעות של קבוצה שלא תתאמן כמה שבועות. ההשלכות ברורות. בכל אירופה משחקים כדורגל. גם כאן צריך לשחק". במנהלת מעריכים כי היום תתקבל ההחלטה המכריעה.

מיגל ויטור, ניקיטה רוקאביצה | מאור אלקסלסי
עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי