ואן דר קאאפ נחת בישראל ויחתום לשנה, אז'ובל הוצג

הבלם ההולנדי יעבור היום או מחר בדיקות רפואיות וכן בדיקת קורונה וייכנס לבידוד למשך שבועיים, למועדון תהיה אופציה לשלוש עונות נוספות. ארבעת המחלימים מהנגיף יסיימו את תקופת הבידוד בשבת. החלוץ חתם רשמית

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

לאחר שסיכם על הצטרפותו לשורות מכבי נתניה ולאחר הודעתו הרשמית של קבוצתו קמבור שלשום, הבלם קליאן ואן דר קאאפ נחת לפנות בוקר (חמישי) בישראל. ההולנדי צפוי לעבור היום או מחר בדיקות רפואיות וכן בדיקת קורונה, לחתום על חוזה לעונה אחת עם אופצייה לשלוש נוספות ולהיכנס לבידוד למשך שבועיים. תחילה התכנון היה שישמור על כושר בהולנד עד אשר יחודשו האימונים, אך בנתניה כאמור החליטו להקדים את הגעתו.

בשעות הצהריים המועדון הודיע כי בן אז'ובל חתם רשמית לעונה אחת עם אופציה לשלוש נוספות, באמצעות סוכניו שחר גרינברג וניר אמיר: "שמח להצטרף למכבי נתניה. עכשיו נשאר רק לחכות שנחזור לאימונים ולמשחקים כדי להחזיר למועדון ולאוהדים על האמון. בריאות וחג שמח לכולם", מסר אז'ובל לאחר החתימה.

בינתיים, ארבעת השחקנים שנמצאו חיוביים לנגיף קורונה (זלאטן שחוביץ', ירין שרעבי, עידו וייר ועומרי גנדלמן) ואיש הצוות ישלימו את השהייה בבידוד ביום שבת.

בן אז'ובל | מכבי נתניה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי