חלון ההעברות בישראל יסתיים בשלישי. חלון שלישי ייפתח בהמשך

יעקב שחר , מיץ' גולדהאר
יעקב שחר , מיץ' גולדהאר | מאור אלקסלסי

לאחר פניית ההתאחדות בבקשה לדחות את מועד תום החלון מה-12 באוקטובר, הוחלט לקצרו ל-6 לחודש ולפתוח חלון העברות נוסף בן 11 ימים בסמוך לחידוש משחקי הליגות המקצועניות

(גודל טקסט)

ההתאחדות לכדורגל פנתה אתמול (רביעי) לפיפ"א בבקשה לדחות את מועד סיום חלון ההעברות לקבוצות ישראליות בעקבות הסגר הכללי במדינה. המועד המקורי עמד על ה-12 באוקטובר, וכעת בפיפ"א קיבלו את הבקשה – אך עם שינוי.

חלון ההעברות בעצם יקוצר ויסתיים בעוד חמישה ימים – ב-6 באוקטובר, התאריך בו מסתיים גם באירופה המועד האחרון להעברות. עם זאת, פיפ"א אישרה מועד העברות נוסף וחדש לקבוצות ישראליות. החלון הזה יהיה בן 11 ימים ותאריכיו המדויקים ייקבעו בהמשך – אך הוא יתקיים בסמוך לחידוש משחקי הליגות המקצועניות.

מועד חלון ההעברות של אמצע העונה, שהיה אמור להתחיל ב-5 בינואר, יחל ב-10 לחודש ויסתיים ב-2 בפברואר. פיפ"א אישרה את בקשת ההתאחדות לכדורגל לנוכח המצב החריג בישראל למועדי העברות חדשים, ומכתב בנושא הועבר לקבוצות.

רתם קמר, מנכ"ל ההתאחדות: "ההחלטה המהירה של פיפ"א בנושא תסייע לכדורגל הישראלי לשמור על שוויוניות בין הקבוצות וכן אל מול היריבות במפעלים האירופים. כולנו תקווה לחזרה מהירה לאימונים ולמשחקים וההתאחדות תמשיך לפעול מול כלל הגורמים, ובהם כמובן פיפ"א ואופ"א, כדי לצמצם עד כמה שניתן את הפגיעה הקשה גם כך בכדורגל המקומי בכל הרמות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי