יואב כץ: "בינתיים, לא נוציא את השחקנים לחל"ת"

שחקני הפועל חיפה | מאור אלקסלסי

בעלי הפועל חיפה לא מבין את ההחלטה להשבית את הספורט הישראלי וחושש לצאת למחנה אימונים בחו"ל: "בארה"ב התחלואה גרועה מאשר בישראל וכל הספורט המקצעוני משוחק". גאנם במגעים, סבג מועמד

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

בדומה לשאר קבוצות ליגת העל שלא משחקות במסגרת אירופית, גם הפועל חיפה מתאמנת בימים אלה בזום על פי התוכנית שהתקבלה מהצוות המקצועי, ובמועדון מבינים כי עיכוב בחזרה לאימונים מלאים יביא לפגיעה מקצועית.

הבעלים, יואב כץ, אשר נמצא בארצות הברית, לא אהב את ההחלטה שלא להשיב את האימונים לעת עתה ואמר: "אני לא מבין את ההחלטה. זה לא עושה טוב לכדורגל ומדובר בהחלטה שאינה קיימת בכל העולם. בארה"ב למשל, כל הספורט המקצועני משוחק וגם כל הליגות במכללות מתנהלות כאשר מצב התחלואה גרוע יותר מישראל – אז למה בישראל לא? לא ברור".

כץ נמצא גם בשיחות עם אנשי הצוות המקצועי והניהולי של הפועל חיפה בנוגע להמשך ההתנהלות בתקופה הקרובה והבהיר: "אנחנו בינתיים לא מתכוונים להוציא את השחקנים לחל"ת ונקווה שהאימונים יחזרו במהרה. חשבנו לצאת למחנה אימונים בחו"ל, אבל יש חשש אם יהיו חולים כי אנחנו לא מכירים את המצב הרפואי במדינות אחרות. ביקשנו לקבל אישור למחנה מיוחד בישראל, אבל גם זה אסור. מדובר במצב לא פשוט שמחייב פתרון מיידי".

יואב כץ
יואב כץ | מאור אלקסלסי

במקביל, למרות השבתת האימונים, בהפועל חיפה חושבים גם על רכש, כאשר כידוע, החלוץ קייס גאנם נמצא במגעים ואמור להגיע בהשאלה מהפועל באר שבע. בכרמל ינסו להגיע להסכם במהלך סוף השבוע. גם חברו לקבוצה, הקשר נאור סבג, הוזכר כמועמד.

נאור סבג
נאור סבג | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי