Sport1 Banner

גיא לוזון תוקף את החלטת הממשלה: "זה נוגד כל היגיון בריא"

גיא לוזון | לירון מולדובן

לאחר שהוחלט לעצור את הכדורגל, מאמן פ"ת אמר לספורט1: "לא מרשים ל-20 אנשים להתפלל בחוץ, אז איפה ההיגיון שבמגרש כדורגל, שהוא הרבה יותר גדול משטח תפילה, לא יכולים להתאמן 20 שחקנים?"

(גודל טקסט)

לאחר החלטת הממשלה שלא לחדש את אימוני ומשחקי הכדורגל בשבועיים הקרובים, הבינו בענף כי מדובר במעין מכת מוות, אשר תקשה מאוד על המשך פעילות הליגה העונה. דמויות רבות בכדורגל התבטאו בנושא, כאשר כעת הגיע תורו של מאמן מכבי פתח תקווה, גיא לוזון, שבשיחה עם ספורט1 הביע את דעתו בעניין.

לוזון אמר לספורט1: "זו החלטה לא מובנת. אם בבית כנסת מרשים ל-20 אנשים להתפלל בחוץ, אז איפה ההיגיון שבמגרש כדורגל, שהוא הרבה יותר גדול משטח תפילה, לא יכולים להתאמן 20 שחקנים? זה נוגד כל היגיון בריא מבחינתי. בכל העולם משחקים כדורגל כבר ובחלק מהמדינות האירופאיות הקהל חזר בחלקו למגרשים. אנחנו המדינה היחידה באירופה שהכדורגל סגור. גם שם הרי יש תחלואה וגם שם יש גל שני".

בתור המאמן והאחראי על התחום המקצועי, גם לוזון מודע לנזק שעשוי להיגרם אם האימונים לא יחודשו במהרה: "אם אנחנו לא חוזרים לשחק עכשיו, אז למה לא להתאמן לפחות? הרי כשנחזור להתאמן אנחנו נצטרך כאילו לעשות שוב הכנה לעונה. מבחינתנו העונה תתחיל פעם נוספת מחדש".

בינתיים, במועדון ממלאבס שוברים את הראש כיצד להתנהל כלכלית. ללא קשר לפן הכלכלי במכירתו האפשרית של מנור סולומון שעלולה להניב לקופת המועדון סכום נוסף ולא מבוטל, במועדון עוקבים אחר ההוראות ואם לא יחול שינוי במתווה החזרה, קיים סיכוי טוב שהשחקנים שוב ייצאו לחל"ת. 

גיא לוזון | דני מרון
עוד באותו נושא: גיא לוזון, קורונה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי