אנשי עסקים עשויים לממן להפועל חדרה מחנה אימונים בחו"ל

שחקני הפועל חדרה | אודי ציטיאט

ראשי המועדון ייפגשו בתחילת השבוע בניסיון לגייס מימון שיאפשרחזרה לאימונים לאחר כמעט חודש ללא פעילות מסודרת

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

כמעט חודש עבר מאז שהפועל חדרה התאמנה בפעם האחרונה. כידוע, המאמן שרון מימר נדבק בקורונה, אנשי צוות ושחקנים נדבקו בזה אחר זה ומגפה של ממש פרצה במועדון והסתכמה ב-15 נדבקים, שרובם כבר יצאו מהבידוד בשבוע שעבר.

בעקבות החלטת הממשלה להטיל סגר ולמנוע את אימוני הקבוצות, במועדון עוקבים אחר ההתפתחויות ונמצאים בקשר רציף עם מנהלת הליגות ששלחה אתמול מכתב לכל קבוצות הליגה והמליצה לצאת למחנה אימונים בחו"ל. בחדרה מתכוונים לבחון את הסוגיה בכובד ראש, כשגם מימר עצמו לוחץ בנושא כדי שהקבוצה תשלים פערים ותגיע מוכנה לחידוש הליגה.

בתחילת השבוע יתכנסו ראשי חדרה וינסו למצוא פתרון כלכלי למהלך, כשגם מתוכננת פנייה למספר אנשי עסקים מקומיים בתקווה שיסייעו במהלך. "אין ספק שאנחנו נמצאים בבעיה מקצועית ונעשה הכל כדי לחזור לאימונים מהר ככל שניתן", אמרו במועדון.

יא יא מלדג'ה, שרון מימר | אודי ציטיאט

החשש הגדול של אנשי חדרה זה הביטוח והטיפול הרפואי של הקבוצה בזמן הקורונה בחו"ל. לאחרונה אף עלתה אופציה להוציא את השחקנים לחל"ת, אך נראה כי מדובר באפשרות האחרונה שבה תבחר הקבוצה והיא תתבצע רק אם לא יהיה פתרון לאימונים בשבוע הקרוב.

מי שעדיין חיובי לנגיף הקורונה הוא הקשר עומר לקאו שערך לפני עשרה ימים בדיקה במדי הקבוצה ויצא שלילי, אבל מספר ימים מאוחר יותר ערך בדיקה נוספת במדי הנבחרת הצעירה ויצא חיובי. לקאו ממתין לתשובה של בדיקה נוספת.

עומר לקאו | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי