בני סכנין הודיעה על הוצאת הצוות המקצועי והשחקנים לחל"ת

שחקני בני סכנין | מאור אלקסלסי

בעקבות השבתת האימונים ועצירת הליגה, החליטו במועדון לעצור את הפעילות ומשכורות ספטמבר ישולמו חלקית: "ציפינו שברגעים הקשים יתמכו בנו, עובדה שקבוצות אחרות בליגה מחכות". הקשר הליברי אנג'י יושאל מגראסהופרס

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

דרמה גדולה בבני סכנין הבוקר (שבת), לאחר שהנהלת הקבוצה הודיעה כי השחקנים ואנשי הצוות המקצועי יוצאים לחל"ת באופן מיידי. בני סכנין היא למעשה הראשונה מבין קבוצות ליגת העל שבוחרת להגיב להחלטה להשבית את פעילות הקבוצות בהוצאת השחקנים לחל"ת, כפי שקרה גם בעונה שעברה.

המשמעות היא שהשחקנים והצוות יקבלו משכורת חלקית על חודש ספטמבר, כי האימון האחרון של הקבוצה היה ב-15 לחודש, אז פרצה מגפת הקורונה במועדון וגרמה להודעה של משרד הבריאות לעצור את האימונים ודחיית משחקי הקבוצה.

בקרב השחקנים זעמו על ההחלטה ועדיין לא ברור אם יימשכו אימוני "זום" כפי שתוכנן לפני מספר ימים. אחד השחקנים אמר בנושא: "אפשר להבין מדוע זו ההחלטה שהתקבלה, אבל ציפינו שדווקא ברגעים הקשים ההנהלה תתמוך בשחקנים ותמתין עד שיהיה פתרון מהותי יותר של המנהלת. עובדה שקבוצות אחרות בליגה מחכות ולא לוקחות החלטות פזיזות".

אגב, ההחלטה לצאת לחל"ת לא מנעה מסכנין להודיע הבוקר על צירוף קשר חדש לקבוצה: היום נחת בישראל הקשר הליברי, אלן אנג'י בן ה-21, שיושאל מגראסהופרס לאחר שסיכם על חוזה עד לסיום העונה עם אופציית רכישה. אנג'י יהיה מחליפו של לאונדרסון ששוחרר לפני שבועיים מסיבות מקצועיות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי