כדי לחזור לאימונים: בית"ר ירושלים, הפועל ת"א ואשדוד הקימו מפעל אירופי

משה חוגג, ג'קי בן זקן, איציק ניסנוב | ספורט1

לאחר השבתת הכדורגל בישראל, משה חוגג יזם את ליגת "המנותקים", אליה הצטרפו שתי נציגות נוספות. קבוצות נוספות עשויות להצטרף. מקורב: "ברגע שנדע כמה קבוצות ישתתפו, נוכל להפעיל את הליגה"

(גודל טקסט)

משה חוגג הביע מחאה גדולה כאשר הספורט בישראל נעצר, והערב (שבת) בעלי בית"ר ירושלים העלה הילוך ויזם ליגה חדשה בשם "המנותקים", שעשויה להתקיים ביוון אם תצא לפועל. למפעל החדש חברו כבר איציק ניסנוב והפועל תל אביב, כמו גם את ג'קי בן זקן ומ.ס. אשדוד. משמעות הדבר היא שהמועדונים ימשיכו את פעילותיהם בעקבות המתווה שקיים לקבוצות המשחקות באירופה.

בהודעה רשמית של הקבוצה מהבירה נכתב: "אנחנו שמחים לבשר שבית"ר ירושלים נרשמה לליגה האירופאית disconnect (המנותקים). לליגה הצטרפו מ.ס. אשדוד, הפועל ת"א ועוד קבוצות צפויות להצטרף למפעל. בעקבות הרישום הקבוצה חוזרת להתאמן ביום שני". משה חוגג שיתף את ההודעה וכתב: "כי בתחבולות תעשה לך מלחמה".

באתר הרשמי של הליגה החדשה נכתב: "WE-DISCONNECT היא ליגת כדורגל אירופית שזה עתה הוקמה כדי לקרוא תיגר על ממשלות המנותקות מהמציאות על ידי עצירת יכולת הספורט לפעול. אנו עושים זאת על ידי ארגון ליגות כדורגל באופן עצמאי. הכוח שלנו הוא באחדות והתשוקה שלנו לספורט".

"כי בתחבולות תעשה לך מלחמה"

Posted by Moshe Hogeg on Saturday, October 3, 2020

למעשה, מדובר בליגה שמטרתה נועדה לטובת האפשרות לקיים אימונים במתכונת מלאה, אך בחו"ל. מקורב לסיפור אמר הערב כי "ברגע שנדע כמה קבוצות ישתתפו, נוכל להפעיל את הליגה". לספורט1 נודע כי בית"ר ירושלים בחנה כבר בסוף השבוע אפשרות לקיים מחנה אימונים באירופה. בין המדינות שהוצעו להם כיעד אפשרי היו יוון ובולגריה. גם קיום מחנה אימונים בבלגרד (סרביה) הפך לאפשרות.

בית"ר החלה לקבל ביום חמישי האחרון הצעות לקיום המחנה במדינות הללו, שנחשבות למדינות ירוקות, במספר אתרים. המדינות הללו עדיפות על אחרות משום שהן מוכנות לאפשר כניסה לישראלים.

משה חוגג, ג'קי בן זקן, איציק ניסנוב | צילום מסך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי