ליגיונר חדש: גיא מלמד חתם בסט. ג'ונסטון הסקוטית

מלמד חוגג את שער השוויון
גיא מלמד חוגג | דני מרון

חלוץ מכבי נתניה שכבר בסקוטלנד, עוזב את המועדון אחרי שנתיים, היהלומים העבירו את טופס השחרור ונפרדו: "מודים לו על תקופתו, לעולם ננצור את שעריו והרגעים הבלתי נשכחים שעברנו יחד", ואן דר קאפ חתם לשנה

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

ליגיונר חדש בסקוטלנד: החלוץ גיא מלמד (27), שחקנה של מכבי נתניה, הצטרף רשמית לקבוצת סט. ג'ונסטון מהליגה הסקוטית הבכירה ובכך עזב רשמית את היהלומים. אמש (שבת), הוא כבר המריא ליעדו החדש כדי לחתום בקבוצה וכבר הספיק אף לעבור את הבדיקות הרפואיות בהצלחה. למעשה, השחקן סיכם עקרונית בשורות "הקדושים" וכעת הגיע טופס השחרור מנתניה.

ממכבי נתניה נמסר: המועדון רוצה להודות למלמד על תקופתו במועדון. לעולם ננצור את השערים והרגעים הבלתי נשכחים שעברנו יחד. המועדון מאחל לו בהצלחה רבה בקבוצתו החדשה מעבר לים".

זה לא סוד שבנתניה רצו להתיר את חוזהו של מלמד ובכך לפנות תקציב לרכש, כאשר לאחר שבחודשים האחרונים החלוץ סירב לקיצוץ של 50% משכרו, מערכת היחסים בין הצדדים עלתה על שרטון והחלוץ לא התאמן ביחד עם חבריו בחודשיים האחרונים. אם יחזור לישראל, לנתניה, תהיה זכות ראשונים להשוות כל הצעה שתתקבל עליו, במידה והקבוצה תעפיל עונה קודם לכן, לפלייאוף העליון.

כעת, נמצא הפתרון לשביעות רצון כל הצדדים, כאשר החלוץ, שניהל לפני שלוש עונות מגעים עם אוסטריה וינה, ייצא לתחנה הראשונה שלו מעבר לים ויהפוך השחקן הישראלי הרביעי כיום בליגה הסקוטית אחרי ניר ביטון, חאתם עבד אל חמיד ואופיר מרציאנו.

גיא מלמד חוגג
גיא מלמד חוגג עם שי ברדה. היו לו הרבה רגעים יפים במכבי נתניה | דני מרון

מלמד שיחק במדי נתניה בשתי העונות האחרונות והיה שותף להעפלה לגמר הגביע בעונתו הראשונה (כשבאותו הגמר גם כבש) והבקיע גם תשעה שערי ליגה. שבעונה האחרונה, עונת 2019/20 כבש מלמד שמונה שערי ליגה, אך קבוצתו לא הצליחה במאמציה להעפיל לפלייאוף העליון.

הישג השיא של המועדון הצנוע של המאמן קלום דוידסון, שמדורג השנה במקום ה-11 לאחר תשעה משחקים, הוא זכייה בגביע הסקוטי בשנת 2014, כאשר הקבוצה ניצחה במשחק הגמר את אחת מיריבותיה הגדולות, דאנדי יונייטד.

גיא מלמד
גיא מלמד. תחנה ראשונה מעבר לים | אריאל שלום

כצפוי, הבלם ההולנדי ואן דר קאפ השלים את הבדיקות הרפואיות וחתם הבוקר (ראשון) על חוזה לעונה אחת עם אופצייה לשלוש עונות נוספות. "שלום לכם אוהדי נתניה, אני שמח להיות כאן ומחכה לראות אתכם בקרוב ולעלות כבר לכר הדשא", אמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי