לואיס הרננדס סיכם לשנתיים במכבי ת"א, ינחת היום בישראל

לואיס הרננדס , ליונל מסי | JORGE GUERRERO/AFP via Getty Images)

אחרי החתמת אלכסנדר פשיץ', הבלם שגדל בריאל מדריד, שיחק בלסטר ושוחרר רק אתמול ממלאגה, סיכם לעונה אצל אלופת ישראל לאחר שפדריקו נאנסיו הושאל ללוגו. בשעות הלילה התקבלו האישורים מרשות האוכלוסין וההגירה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב מתחזקת. אחת הקבוצות הרגועות בחלון ההעברות עד כה, הציגה הבוקר (ראשון) את חלוץ הרכש אלכסנדר פשיץ', שחתם לעונה אחת בהעברה חופשית מקבוצת אל איתיחאד ג'דה הסעודית, ולספורט1 נודע שאלופת ישראל הגיעה לסיכום גם עם בלם חדש.

לאחר עזיבתו של ז'איר אמאדור בקיץ לסראגוסה, הבלם הפורטוגלי פדריקו ונאנסיו היה אמור להגיע לקריית שלום, אך הבוקר, קבוצתו ויטוריה גימראייש הודיעה כי הושאל לעונה אחת ללוגו מליגת המשנה הספרדית. לכן, במהלך-בזק, הצהובים הגיעו לסיכום עם לואיס הרננדס, בלם ספרדי בן 31 ששוחרר אמש ממלאגה.

הגוף המאשר כניסות זרים לישראל, משרד הפנים, סגור בתקופת הסגר ולכן הקבוצות הונחו להעביר רשימת שמות עד ליום חמישי האחרון אחרת לא יוכלו להכניס שחקנים חדשים לישראל. מהבוקר מנסים במנהלת הליגה ומשרד הספורט לעזור לצהובים במגעים מול משרד הפנים, על מנת להשיג את אשרת הכניסה המיוחלת כדי שהשחקן יוכל להגיע לישראל, לעבור בדיקות רפואיות ולחתום לשנתיים בקבוצה לפני רישום הסגלים לליגה האירופית וסגירת חלון ההעברות באירופה.

בשעות הלילה קיבל הרננדס את כל האישורים מרשות האוכלוסין וההגירה לנחות בישראל והבלם אמור להגיע כבר בשני כדי לחתום באופן רשמי. יש לציין כי הצהובים הגישו לרשות ההגירה רשימה עם שישה שחקנים פוטנציאליים שעשויים לנחות עד יום שלישי בישראל, אך הבלם הספרדי לא היה אחד מהם.

חלוץ במסכה: צפו בפשיץ' מוצג במכבי תל אביב

הבלם בן ה-31 מתנשא לגובה של 181 ס"מ ומשחק בעיקר בצד ימין של ההגנה. הרננדס גדל בריאל מדריד, אך עונת הפריצה שלו הגיעה דווקא בספורטינג חיחון, ממנה עבר ללסטר בהעברה חופשית ב-2016. בפרמיירליג ערך ארבע הופעות ולאחר עונה וחצי, נמכר חזרה למלאגה תמורת 2 מיליון יורו. בעונת 2017/18 ירד עם האנדלוסים לליגה השנייה כשחקן מרכזי בקבוצה, ושוחרר מהקבוצה לאחר שנתיים בליגה השנייה, בעקבות קשיים כלכליים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי