אוקמפוס נחת בישראל: "שמח להגיע למועדון גדול כמו בית"ר"

סנטיאגו אוקמפוס | בית"ר ירושלים, רשמי

לאחר נחיתתו של מתיאוסיניו ביום חמישי, גם המגן הפורגוואי הצטרף לקבוצה מהבירה וייכנס לבידוד ביתי: "מרגיש נהדר והגעתי בלי בעיות, האנשים טובים ובכלל בתור שחקן האוהדים מתייחסים אליך בצורה הכי טובה שאפשר"

(גודל טקסט)

בצל המאבק של בית"ר ירושלים להחזרת האימונים והכדורגל, ממשיכים בקבוצה בהכנות לקראת העונה. לאחר נחיתתו של מתיאוסיניו ביום חמישי האחרון, הגיע היום בשעות הצהריים תורו של המגן סנטיאגו אוקמפוס לנחות בישראל ולהצטרף לשורות הקבוצה. אוקמפוס בן ה-18 הגיע לבדו וייכנס לבידוד בדירה שהוכנה לו על ידי המועדון. אוקמפוס יהיה שכן של מתיאוסיניו והשניים יתגוררו באותו הבניין.

כזכור המגן הימני הצעיר חתם לשלוש שנים בקבוצה. הוא שיחק בעונה האחרונה בקבוצת המילואים של יובנטוס ואף התאמן בחודשיים האחרונים עם הקבוצה הבוגרת. המגן הוא גם קפטן הנבחרת הצעירה של פרגוואי ונבחר במונדיאליטו ל-11 של הטורניר.

עם נחיתתו בארץ ולאחר מסע הארוך שהחל בפרגוואי והסתיים בירושלים עם עצירה בלונדון אמר השחקן: "הדרך היתה ארוכה ולקחתי שלוש טיסות, אבל אני מרגיש נהדר והגעתי בלי בעיות. ממה שסיפרו לי – נחמד לגור כאן, האוכל כאן טוב, האנשים טובים ובכלל בתור שחקן האוהדים מתייחסים אליך בצורה הכי טובה שאפשר. התחלתי לשחק כדורגל בגיל 8 בבית הספר לכדורגל עם דפורטיבו לוקניו, ואז נכנסתי לסגל של נבחרת פרגוואי ושם גילו אותי האנשים של יובנטוס. הפכתי לשחקן של יובנטוס ולבסוף הגעתי לכאן לבית"ר. שמח להגיע למועדון גדול כזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי