כפי שפורסם לראשונה בספורט1: שחקני הפועל חדרה הוצאו לחל"ת

שחקני הפועל חדרה | אודי ציטיאט

בעקבות הסגר והעובדה שהקבוצה כבר חודש שובתת מפעילות, במועדון החליטו על חופשה ללא תשלום - אולם השחקנים לא ייפגעו מהמהלך וקיבלו אותו בהבנה, לאחר שנמסר להם כי ושכרם יושלם בתום העונה

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

בזמן שהכדורגל הישראלי מושבת ובשלב זה כלל לא ברור מתי ישובו המועדונים לפעילות, בקרב הקבוצות ה'קטנות' בליגה ישנו חשש כי ההשבתה עשויה להימשך זמן רב והדבר יגרום לפגיעה כלכלית קשה. אחרי שבני סכנין כבר הוציאה את שחקניה לחופשה ללא תשלום, כעת עושה זאת גם הפועל חדרה – כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1.

הפועל חדרה בחרה בהוצאת השחקנים לחל"ת מכיוון שהקבוצה לא התאמנה ברוב חודש ספטמבר בשל התפשטות נגיף הקורונה במועדון. למעשה, בחדרה יוציאו את השחקנים לחל"ת וייכללו בה גם את התקופה בספטמבר, אך מבלי לפגוע בשכרם של השחקנים בכך שהמועדון ישלים את החסר בסוף העונה.

היועץ המקצועי אורן גולן הבהיר לשחקנים כי יעשה את הכל כדי שלא ייפגעו מהמהלך ושהחזר הכספי יתקבל בסוף העונה, אחרי שיתברר כמה זמן הקבוצה נאלצה לשבות מפעילות בעקבות התפרצות הקורונה ובהתאם להחלטות הממשלה. כידוע, בשנה שעברה ההוצאה לחל"ת לא התקבלה בהבנה על ידי השחקנים, אלא שהפעם הצעד התקבל לאחר שנמסר להם ששכרם יושלם בעתיד.

אורן גולן
אורן גולן. הפעם הצעד התקבל בהגנה על ידי השחקנים | אודי ציטיאט

"הפועל חדרה הודיעה היום לכל השחקנים, הצוות המקצועי ועובדי המועדון על יציאה לחל"ת. במועדון הבהירו כי הפגיעה הכספית תהיה מזערית וכי כל האופציות נבדקו לפני שהתקבלה ההחלטה. אגב, ההחלטה התקבלה בהבנה בקרב השחקנים ואנשי הצוות", נמסר על ידי המועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי