כפי שפורסם לראשונה בספורט1: קייס גאנם הושאל להפועל חיפה

רגע לפני סגירת החלון הראשון: הפרטים האחרונים בין המועדונים סוכמו, כשהחלוץ עבר רשמית וכץ יממן את שכרו. גורם בבאר שבע: "חלוץ מצוין, משאילים אותו במטרה שיחזור". הפרטים בפנים

(גודל טקסט)

עכשיו זה רשמי: עסקת מעברו של קייס גאנם מהפועל באר שבע להפועל חיפה נסגרה. השחקן עצמו יקבל שכר מלא מיואב כץ ועבר בהשאלה לעונה אחת ללא עלות. על המגעים בין הצדדים פורסם לראשונה בספורט1. בקבוצתו של יוסי אבוקסיס אישרו הלילה כי הפרטים האחרונים ננסגרו לקראת החתימה שהתבצעה היום (שלישי) בצהריים, שעות ספורות לפני סגירת החלון.

"גאנם שחקן מצוין, אבל הגיעו עוד חלוצים ונוצר עומס. יכול להיות שגם הוא ויתר לעצמו מהר מדי", אמר גורם בהפועל באר שבע הלילה. "אנחנו משאילים אותו במטרה שיחזור בעתיד ובהחלט מאמינים בו". בסגל של מחזיקת הגביע כרגע נכללים אנתוני וארן, ג'ונתן אגודלו, רותם חטואל ואיתמר שבירו.

גאנם, שיקבל את המספר 12 גם בקבוצתו החדשה, אמר לאחר החתימה: "שמח להגיע למועדון עם מסורת וקהל כמו הפועל חיפה שיש לה שאיפות להגיע לפליאוף העליון. תודה ליואב כץ וחיים סילבס על האמון. מקווה להחזיר במגרש ולעזור לקבוצה להשיג את המטרות".

הבעלים יואב כץ שניהל את המו"מ מול סוכנו של השחקן אבי נמני, הוסיף: "אני בטוח שצירופו של גאנם יוסיף רבות לאיכות החלק ההתקפי שלנו. מדובר בשחקן צעיר נוסף שצרפנו לקבוצה כחלק ממדיניות של הצערת הסגל בדמות החתמת שחקנים בעלי פוטנציאל הן מליגת העל והן מקבוצת הנוער".

קייס גאנם
קייס גאנם | דני מרון

כזכור, החלוץ בן ה-22 נרכש בינואר מהפועל רעננה. הוא חתם לארבע וחצי שנים ולפני הקיצוץ הרוויח כ-150 אלף דולר, כשבאר שבע מחזיקה ב-60 אחוז מהכרטיס.

בעונה שעברה כולה כבש שני שערי ליגה בלבד, אחד במדי רעננה לפני המעבר, ושערו במדי הקבוצה מהדרום הגיע במחזור הסיום עם הניצחון 0:2 על מכבי תל אביב שקטע את רצון האלופה לסיים את העונה ללא הפסד.

קייס גאנם מול מתן בלטקסה. במועדון חושבים שהשאלתו הכרחית | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי