איגוד המאמנים דורש ממשרד הספורט: הגדירו מענק כספי עבורם

יובל נעים
יובל נעים | אודי ציטיאט

נציגי האיגוד פנו לחילי טרופר בשל העוול הנגרם למאמנים "שאינם זכאים לפיצויי על פי מתווי הפיצוי שנועדו לסייע לציבור העצמאיים שנפגעו מהקורונה". סגן היו"ר כהן: לא חיפשנו כותרות בסגר קודם, משפחות רבות נפגעו

(גודל טקסט)

בזמן שהכדורגל הישראלי נמצא בסגר כללי, שלוש קבוצות הוציאו את שחקניהן לחל"ת ועדיין לא ברור מתי וכיצד יחזרו הקבוצות השונות לאימונים, גם בקרב מאמני הכדורגל בישראל ישנה דאגה גדולה חשש כי שכרם ייפגע. "אנו רוצי

המאמנים פנו לאיגוד המאמנים מחשש כי הפיצוי שהובטח ממשרד האוצר עבור מנהלת הליגות המקצועניות וכן עבור ההתאחדות לכדורגל יגיע ישירות למועדונים. המאמנים דורשים כי יהיה פרוטוקול מסוגר שיקבע חלוקה גם עבור המאמנים עצמם. "אנו פונים אלייך על מנת להאיר את עיניך בעוול הנגרם לאלפי מאמני כדורגל בישראל, שאינם זכאים לפיצוי על פי מתווי הפיצוי שנועדו לסייע לציבור העצמאים שנפגעו מהשלכות משבר הקורונה, הגם שהכנסתם נפגעה בשלו באופן מהותי", נאמר במכתב.

סגן יו"ר איגוד המאמנים, אמיר כהן, ציין: "אנחנו לא רוצים לפגוע בשיחות של ההתאחדות או המנהלת מול משרד האוצר, אבל אנחנו דורשים שיכירו בנו. הסתיים תהליך בכל הקבוצות כולל מחלוקות הנוער ואנחנו יודעים בדיוק את מספר המאמנים בכל מועדון".

עוד הוסיף כהן: "לא יכול להיות שמועדון בו יש מאמן עם ארבע קבוצות יחדיו יקבל סכום דומה למועדון שיש ארבעה מאמנים בארבע קבוצות. לא חיפשנו כותרות בסגר הקודם אבל כעת לא ברור מתי תחזור הליגה, לבטח בליגות הלא מקצועניות ובמחלקות הנוער ויש משפחות רבות של מאמנים שנפגעו".

איגוד המאמנים שלח את המכתב לשר הספורט, חילי טרופר, באמצעות עו"ד רועי כהן ובין השאר נכתב: "נבקש כי בכל משא ומתן שייערך על ידי משרדך לגיבוש מתווה לפיצוי אל מול ההתאחדות לכדורגל, תעשה התייעצות עם איגוד מאמני הכדורגל בישראל לשם הגדרת הפיצוי עבור ציבור מאמני הכדורגל פן הוא יידחק לפינה, כפי שאירע עד כה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי