סבסטיאן ולאסקס חתם בסכנין, יגיע לארץ בעוד כשבוע

אלדד שביט | מאור אלקסלסי

למרות שבמועדון מוטרדים מהקפאת כספי הטוטו ועצירת האימונים, הוחלט לצרף רשמית את הקולומביאני שהגיע ממיאמי FC. במהלך היום תיערך שיחת זום בין השחקנים לבין הצוות המקצועי: "המטרה היא להחזיק את הראש מעל המים"

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

אחרי ש"שברה את הכלים" והייתה הראשונה להוציא את עובדי המועדון לחופשה ללא תשלום, רגשות מעורבים הבוקר (שלישי) בבני סכנין. במהלך היום צפויה להיערך שיחת "זום" בין השחקנים לראשי הקבוצה, שמצדם כבר הבהירו כי אין בכוונתם לפגוע בשחקנים מבחינה כלכלית והמשמעות היא שהם ישלימו את שכרם בהמשך העונה. "המטרה היא להחזיק את הראש של הקבוצה מעל המים ולא חלילה לפגוע בשכרם של השחקנים", הסבירו.

ומה בנוגע לרכש? אחרי שהקשר אלן אנג'י הצטרף בהשאלה מגראסהופרס השווייצרית, בצוות המקצועי רוצים להתחזק בשני קשרים בעלי אופי התקפי. היום הושלמה החתמת שחקן ראשון – סבסטיאן ולאסקס בן ה-29 הקולומביאני מקבוצת מיאמי FC. בסכנין הדעיפו להמתין בשל אי הוודאות לגבי חזרת האימונים וחידוש הליגה, אך לבסוף החליטו ללכת על השחקן.

בסכנין מוטרדים גם מהקפאת כספי הטוטו ובמועדון התייחסו לנושא הרכש: "לא ברור כמה נכון לצרף עכשיו זרים, מה גם שחלון נוסף אמור להיפתח ל-11 ימים לפני שהליגה תשוב לפעילות. יש חוסר ודאות בכדורגל הישראלי ונראה שזה לא הזמן הנכון לצאת להרפתקאות", הבהירו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי