הומאן חתם במכבי ת"א ויושאל, הרננדס: "אפשר להצליח באירופה"

לואיס הרננדס
לואיס הרננדס | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

הקשר בן ה-19 מדרום אפריקה חתם על חוזה לעונה אחת עם אופציה להארכה, ובשלב זה יצטרף לבית"ר תל אביב/בת-ים מהליגה הלאומית. הבלם החדש סיפר על עצמו ומדוע בחר בחולצה מספר 44

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

סוף שבוע לא פשוט עבר על מכבי תל אביב, אבל אתמול (שני) בשעות הערב היא הצליחה להכריז על שחקן שני שהצטרף תוך 24 שעות ובכך עשתה צעד משמעותי לעבר השלמת הסגל לקראת שלב הבתים של הליגה האירופית.

הערב יהיה הדד-ליין לרישום הסגלים וגאורגיוס דוניס יוכל לעלות ב-22.10, במשחק הבית מול קרבאח שיפתח את שלב הבתים, עם החלוץ אלכסנדר פשיץ' והבלם לואיס הרננדס שמצטרפים לזרים הקיימים, אנריק סבוריט, אדוארדו גררו ואורוש ניקוליץ' שפצוע מזה תקופה ארוכה.

בתוך כך, האלופה הודיעה על רכש נוסף – הקשר הדרום אפריקאי רוואן הומאן, שחתם במועדון לשנה אחת עם אופציה לשנה נוספת. בשלב זה, הומאן בן ה-19, ששיחק בבידווסט וויטס, יושאל לבית"ר תל אביב/בת-ים מהליגה הלאומית.

אלכסנדר פשיץ'
פשיץ', החלוץ החדש של דוניס | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

בראיון לאתר הרשמי, הבלם החדש לואיס הרננדס סיפר: "שאלתי כמה שחקנים ששיחקו כאן בעבר, כמו חוסה רודריגס וחואן פבלו שסיפרו לי הכל על הקבוצה. אני יודע שזה המועדון הכי גדול במדינה, שיש לנו הזדמנות טובה בליגה האירופית והסבירו לי על העיר ועל האוהדים. אני מאוד שמח להיות כאן".

על עצמו סיפר הרננדס: "נולדתי במדריד ושיחקתי בריאל עד גיל 22, אחר כך עברתי לארבע שנים לספורטינג גיחון ושם הכרתי את חואן פבלו. משם עברתי ללסטר סיטי לאחר שהם זכו בפרמיירליג ויכולתי לשחק בליגת האלופות. משם חזרתי לספרד והצטרפתי למלאגה. עכשיו זה צעד נוסף ואני שמח מאוד להיות כאן ולהצטרף למכבי".

הרננדס גם סיפר מדוע ילבש את החולצה עם המספר 44 ועל הוצאות החוץ הנודעות שלו: "בחרתי במספר 44 כי סבוריט מספר 4 ואני אוהב את המספר הזה, לכן אלבש 44. הוצאות החוץ זה משהו שעשיתי מגיל צעיר ואני מקווה שזה יעזור לקבוצה ושנוכל להבקיע שערים רבים. הליגה האירופית תהיה אתגר חשוב למועדון, אני חושב שהקבוצה תציג משחקים טובים נגד קבוצות גדולות ובעלות שם ואני מאמין שנוכל לעשות את זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי