יעקב בוזגלו: "קשה להסביר למה משה חוגג מעתיק מהפועל ת"א"

יעקב בוזגלו
יעקב בוזגלו | אריאל שלום

אביו של מאור בוזגלו תוקף בפוסט חריף לאחר שבית"ר שחררה חמישה שחקנים: "גרוע יותר משנות ה-70, אין דין ואין דיין. לא פלא עם איך שנראית הממשלה. מערב פרוע. שחקנים - תלמדו לשמור על הזכויות שלכם"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים הודיעה היום (שלישי) כי החליטה לשחרר חמישה שחקנים – חנן ממן, דן איינבינדר, שלומי אזולאי, דיוגו ורדסקה ואור זהבי. המשמעות של ההודעה עשויה להיות דומה לזאת שניתנה לשחקני הפועל תל אביב בתחילת הקית – שחרור מיידי לכל קבוצה בארץ או בחו"ל, ללא תנאים נוספים. בזמנו, ההודעה של האדומים עשתה רעש גדול, ואחד המשוחררים כזכור היה מאור בוזגלו. אביו של הקשר, יעקב בוזגלו, פרסם היום פוסט חריף בחשבון הפייסבוק שלו בו תקף את ההחלטה של בית"ר ואת מקבלי ההחלטות.

"גם בית"ר הצטרפה לטרנד ונפרדה חד צדדית מחמישה שחקנים", כתב בוזגלו האב. "כדורגל זה כיף. זה משחק חיובי שעושה טוב על הנשמה, אז מעניין למה בכדורגל הבעלים לומדים מהר דברים רעים ולא טובים. כנראה שכמו שהקורונה מדבקת, גם דברים לא טובים מדבקים באותה המידה. אחרת, קשה להסביר למה גם משה חוגג מבית"ר ירושלים מעתיק מהבעלים של הפועל תל אביב".

"הכדורגל חזר לאחור. כמה לאחור? גרוע יותר משנות ה-70. בושה וחרפה לכל העוסקים בדבר כי אין דין ואין דיין. אתם יכולים להעמיד פני מופתעים, אבל בינינו? כמו שנראית הממשלה אין פלא שכך נראים הגופים המקצועיים: איפה ההתאחדות לכדורגל? למה בכלל צריך מנהלת או בקרה תקציבית או חלילה ארגון שחקנים אם זה מתנהל כמו מערב פרוע באין מפריע ועוד לאור יום?

משה חוגג
משה חוגג | אריאל שלום

"ואל תתבלבלו, כמו שזה נראה מאחורי הקלעים כך זה יתבטא גם על הדשא ואנחנו כצופים נקבל מוצר פחות טוב. שחקנים יקרים, במידה ולא תלמדו לשמור על הזכויות שלכם המצב שלכם יהיה גרוע יותר משל המאמנים. השחקנים החדשים של היום יהפכו להיות ותיקים מחר. לא חייבים להרוס כל חלקה טובה במדינה".

גם ביתר הצטרפה לטרנד ונפרדה חד צדדית מחמישה שחקנים. כדורגל זה כיף. זה משחק חיובי שעושה טוב על הנשמה אז מעניין למה…

Posted by ‎יעקב בוזגלו‎ on Tuesday, October 6, 2020

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי