במפתיע: אלישע לוי סיים את דרכו בבני יהודה

אלישע לוי
אלישע לוי | מאור אלקסלסי

בעקבות חילוקי דעות עם ברק אברמוב ואי שביעות רצון מהרכש, המאמן עזב את הקבוצה משכונת התקווה. בני בן זקן וניסו אביטן מועמדים להחליפו. הבעלים: "לפעמים הדברים לא מסתדרים"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה הודיע הערב (שלישי) במפתיע – אלישע לוי סיים את דרכו בקבוצה. למאמן היו חילוקי דעות עם הבעלים ברק אברמוב, ולאחר שיחה ארוכה שהשניים ערכו היום הוחלט שהצדדים ייפרדו. אלישע לא היה מרוצה מכך שלא קיבל את הרכש שרצה לצרף ומקבלת ההחלטות של ההנהלה שקבעה דברים על דעת עצמה – ועל כן התקבלה ההחלטה הדרמטית.

לספורט1 נודע כי מי שעשוי להחליף את אלישע בתפקיד הוא בני בן זקן, מאמן בית"ר ירושלים לשעבר ומי שמאמן כיום את קבוצת הנוער של הכתומים. בין המועמדים לתפקיד נמצא גם ניסו אביטן, שאימן את הפועל חדרה, הפועל תל אביב והפועל רעננה.

בני בן זקן
בני בן זקן | דני מרון

ברק אברמוב אמר בהודעתה הרשמי של בני יהודה על סיום התקשרות עם לוי: "אלישע הוא קודם כל בחור נהדר ומאמן טוב. אבל לצערי, כמו בעסקים, לפעמים הדברים לא מסתדרים כמו שאנחנו רוצים והחלטנו שעדיף לשני הצדדים להיפרד ברוח טובה. אני רוצה לומר תודה גדולה לאלישע ולאחל לו בהצלחה בהמשך".

אלישע לוי: "אני רוצה להודות לברק אברמוב על העבודה המשותפת והמהנה בקבוצה בשנה החולפת. כמו כן לצוות המקצועי, הניהולי ולאוהדי בני יהודה על התמיכה. בהצלחה בהמשך".

ברק אברמוב, אלישע לוי | בני יהודה תל אביב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי